تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

ایلام رتبه نخست رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل را کسب کرد

ایلام رتبه نخست رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل را کسب کرد
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: این استان در رزمایش ترکیبی با محوریت پدافند غیرعامل رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل استان ایلام اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی موظف به اجرای تمامی دستورالعمل ها و الزامات پدافند غیرعامل هستند.

وی با تاکید کرد: اهمیت انجام تمامی الزامات پدافند غیرعامل بسیار بالاست و اجرای الزامات آن از خسارت ها و آسیب های احتمالی در زمان وقوع حوادث می کاهد.

معاون استاندار ایلام همچنین بر افزایش کلاس های آموزش و رزمایش پدافند های غیرعامل تاکید کرد و گفت: عملکرد مجموعه پدافند غیرعامل استان در یکسال بسیار رضایت بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد.

حسنی افزود: ایلام در برگزاری رزمایش ترکیبی برای نخستین بار رتبه برتر کشور را کسب کرد که در این راستا از مدیر و کارکنان این مجموعه و کارگروه ها قدردانی می شود.

وی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم آگاه و بصیر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و پرصلابت، امید دشمنان را به یاس مبدل کردند و بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ماه معادلات استکبار علیه ملت ایران را بر هم زد که در این راستا ما مسوولان و دست اندرکاران نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و بیشترین تلاش را برای خدمت رسانی آنان داشته باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.