تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

راه‌اندازی وب اپلیکیشن رادیو و تلویزیون کُردی سحر

راه‌اندازی وب اپلیکیشن رادیو و تلویزیون کُردی سحر
تهران- با راه‌اندازی وب‌اپلیکیشن شبکه رادیو و تلویزیونی سحر کردی، فیلم و سریال، مستند و موسیقی‌های ایرانی در اختیار مخاطبان کُردزبان قرار می گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، یکی از شاخصه‌های مهم مجموعه رادیو و تلویزیون کردی در میان کردزبانان دنیا، فیلم و سریال و مستندهایی است که به دو گویش سورانی و کرمانجی در طول سال‌های متمادی تولید و دوبله شده است. از این رو با توجه به میزان استقبال مخاطبان در بازدید از وب سایت مجموعه سحر کردی به روایت آمار به دست آمده، این مجموعه با استفاده از شیوه‌های نوین انتقال پیام، اقدام به راه اندازی وب اپلیکیشن مای سحر ( My Sahar) کرده است.

علی بیاگوی مسئول فضای مجازی کانال کردی سحر گفت: این محصول با تکیه بر مهمترین شاخصه‌های سکوهای ویدdویی و استفاده از تجربیات سایر بازیگران اصلی این بازار ساخته شده است.

وی افزود: در فاز اول راه‌اندازی، حدود ۵۰۰ عنوان فیلم، سریال، مستند، موسیقی و پادکست با بیش از ۴ هزار کلاکت در سایت بارگذاری شده است. برنامه‌ریزی این نرم افزار برای فاز دوم خود به سمت ارتقای کیفیت و سرعت خواهد رفت و این مسئله باعث افزایش بازدید و سهولت در دسترسی به ویدیوها خواهد شد. فاز سوم این اپلیکیشن پس از همه گیری آن با تولید برنامه های اختصاصی همراه خواهد بود.

این اولین وب اپلیکیشن کردی نمایش فیلم به صورت متمرکز است که در جهان صورت گرفته است و کدنویسی اختصاصی و امن در این وب سایت باعث شده در مدت زمان اندک بتواند در میان رقیبان تلویزیونی در موتورهای جست‌وجوگر موفق ظاهر شود.

بیاگوی از حمایت‌کنندگان طرح وب اپلیکیشن کانال سحر کردی از جمله ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر، رضا درویش نوری مدیر کانال کُردی و هوشنگ شیخی مدیر خبر و برنامه های سیاسی این کانال و همچنین مهران هوشنگی و سارا اسدی تیم پیاده سازی این پروژه برای تلاش شبانه روزی از آغاز تاکنون تشکر و قدردانی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.