تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

آغاز عملیات گازکشی به ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان ایلامی

آغاز عملیات گازکشی به ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان ایلامی
ایلام - عملیات گازکشی به ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان و نیازمندان ایلامی با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم بصورت نمادین در هلیلان آغاز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: ۶۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در شهرستان هلیلان و سایر نقاط استان که تا کنون منازلشان گازکشی نشده است، انجام خواهد شد.

رضا طاهری با بیان اینکه عملیات گازکشی به این واحدهای مسکونی در مدت زمان سه ماه تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به پایان می رسد، گفت: تمام هزینه های اجرای گازکشی از طریق کمیته امداد که بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است از طریق کمیته امداد پرداخت می شود و بیش از نیمی از این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه با اتمام گازرسانی به این واحدهای مسکونی در استان، منازل مسکونی تمام مددجویان این نهاد از نعمت گازکشی برخوردار خواهند شد، افزود: همچنین همزمان به مددجویانی که در این طرح از نمعت گاز برخوردار می شوند ۶۰۰ دستگاه بخاری گازی اهدا می شود.

تحویل ۱۲ واحد مسکونی به مددجویان شهرستان هلیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ابراز کرد: همچنین همزمان با سفر رییس کمیته امداد کشور به شهرستان هلیلان ۱۲ واحد مسکونی در این شهرستان که با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و موسسات خیریه و خیرین ساخته شده است، تحویل مددجویان شهرستان هلیلان شد.

افتتاح‌کارگاه تولیدی پوشاک

وی با اشاره به افتتاح کارگاه پوشاک در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: برای راه اندازی و تجهیز و تامین مواد اولیه این کارگاه از طریق موسسه جانان با بیش از ۲۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است و ۱۵ نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشغول به فعالیت هستند.

طاهری بیان کرد: عایدات این کارگاه پوشاک که با بهترین کیفیت تولید می شود برای ارائه خدمات به مردم شهرستان محروم هلیلان هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: همچنین اولین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور که در ایام اربعین حسینی در استان ایلام ارائه خدمت داشته است برای دومین بار در استان برای ارائه خدمات به مردم شهرستان هلیلان با ۲۵ تخت بیمارستانی و بخش های مختلف از جمله دندان پزشکی و بستری در این شهرستان مستقر شده است.

به گزارش ایرنا، سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در سفر دو روزه به استان ایلام، امروز به همراه بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به شهرستان محروم هلیلان سفر کرده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.