تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

بهادری: ۹۴ درصد جمعیت روستایی دهلران از نعمت گاز برخوردار هستند

بهادری: ۹۴ درصد جمعیت روستایی دهلران از نعمت گاز برخوردار هستند
نگاه اقتصاد - مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۴ درصد جمعیت روستایی شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ مجتبی بهادری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان دهلران افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حال‌حاضر گازرسانی به ۴ منطقه شهری و ۷۰ روستای این شهرستان به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح گازرسانی به ۶ روستای دهلران در دست اجراست، اظهار داشت: تا پایان سال‌آینده، گازرسانی در روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در این دیار به اتمام می‌رسد و این شهرستان نیز به مناطق سبز استان می پیوندد.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده، ۱۰۰ مناطق شهری و ۹۹ درصد مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: شرکت گاز استان به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش می‌شود تا پایان سال آینده پرونده گازرسانی به کلیه مناطق استان بسته شود.

بهادری با اشاره به اینکه از ۸۲ روستای دهلران، ۷۰ روستا گازدار و ۶ روستای دیگر در دست اجراست، اظهار داشت: ۶ روستا در دهلران از نظر سرانه مصوب، فاقد قابلیت گازرسانی هستند و در صورت صدور مجوز از سوی شرکت ملّی گاز ایران، گازرسانی به این تعداد روستا نیز در دستور‌کار قرار می گیرد.

همچنین معاون سیاسی فرمانداری ویژه دهلران گفت: رویکرد دولت سیزدهم در ارائه خدمات در همه عرصه‌ها و به‌ویژه در مناطق محروم، ایجاد عدالت اجتماعی است.

“نعمت اله حاتمی” با اشاره به اینکه گازرسانی از مهمترین مولفه‌های توسعه و رفاه‌اجتماعی است، افزود: به همت دولت و با عنایت استاندار ایلام و شرکت گاز استان، شاهد گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان هستیم که این نشان از توجّه دولت در این حوزه می باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت جدید اداره گاز شهرستان با رویکردی جهادی و انقلابی، خدمت به مردم، حل مشکلات و رفع درخواست‌های حوزه گازرسانی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

در پایان این دیدار، از زحمات ” غلامعلی زارعی” قدردانی و “حیدر رضایی” بعنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان دهلران منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.