تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

استاندار ایلام: دستگاه ها بر رفع موانع احداث طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند

استاندار ایلام: دستگاه ها بر رفع موانع احداث طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته باشند
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار واحد مسکن ( طرح نهضت ملی مسکن) در بافت های فرسوده ایلام احداث می شوند، گفت: همه دستگاه های اجرایی برای تسریع در تکمیل واحد های مسکن ملی باید اهتمام باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: سهم ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است که از میزان ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد مسکن شهری و هشت هزار واحد مسکن روستایی است.

وی ادامه داد: همچنین سهم ایلام در طرح نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۷۲۹ خود مالکی و چهار هزار و ۲۹۷ واحد نیز در بافت های فرسوده احداث می شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر رفع موانع و مشکلات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در ایلام گفت: جلسات حوزه مسکن در راستای تسهیل در ساخت واحد های مسکن ملی در استان برگزار می شود.

بهرام نیا تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه مسکن استان مزایا و مشوق های طرح نهضت ملی را با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است این نشست با هدف رفع موانع و مشکلات تعداد واحدهای نهضت ملی مسکن برگزار شد و بهرام نیا نیز خواستار تسریع در ساخت طرح های ملی مسکن در استان شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.