تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

جوانی جمعیت مولفه ای حیاتی برای توسعه و پیشرفت کشور است

جوانی جمعیت مولفه ای حیاتی برای توسعه و پیشرفت کشور است
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه جوانی جمعیت مولفه ای حیاتی برای توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: جوانان باید به عنوان عناصر موفقیت الگو انگیزشی در جامعه برای سایر اقشار باشند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین اظهار کرد: جوانان پیشرو و خط مقدم توسعه و تعالی بخشی جامعه خود هستند.

وی افزود: جوانی سرشار از پتانسیل، خلاقیت، نوآوری و یک ظرفیت بزرگ است که نباید این نیرو و سرمایه بزرگ اجتماعی از دست برود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: مسوولان و دولتمردان باید با حمایت از جوانان و نخبگان از توان و پتانسیل این قشر تاثیرگذار حداکثر استفاده را برای پیشرفت و تعالی استان و کشور داشته باشند.

حسنی با بیان اینکه جوانان ما دارای پشتوانه های تاریخی، ملی، مکتبی و معنوی هستند، تاکید کرد: جوانی جمعیت یک مولفه مهم و قوی در پیشرفت و توسعه کشور است.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام داشتن برنامه ریزی صحیح در حوزه عملیاتی و بالفعل کردن توان جوانان به عنوان یک ظرفیت بالقوه فرصتی مغتنم برای پرورش و بالندگی نیروی جوانی و خلاقیت این قشر است.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: در این دوره جشنواره از ۱۲ جوان برتر در حوزه های مختلف و در ۱۲ عنوان و محور تجلیل شد.

محمدرضا تردست یادآور شد: انتخاب جوان برتر جهت شرکت در جشنواره جوانان ایران زمین، توسط دستگاه های مختلف و بر اساس محورهای جشنواره صورت گرفت.

وی ادامه داد: هر دستگاه مجاز به معرفی حداکثر سه جوان برتر را به دبیرخانه جشنواره بود و بر اساس نظر مساعد داوران از هر محور یک جوان برتر انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در پایان این جشنواره از ۱۲ جوان برتر و ۱۲ ورزشکار مدال آور تجلیل شد.

اجرای سرود و شعبده بازی توسط هنرمندان استان و تشویق ممتد و ایستاده حضار از جوان برتر نابینا حافظ قرآن و موفق در حوزه علوم قرآنی از دیگر برنامه های قابل توجه این جشنواره بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.