تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

با حضور خانواده بزرگ‌ پتروشیمی؛ آیین جشن باشکوه نیمه شعبان برگزار شد

با حضور خانواده بزرگ‌ پتروشیمی؛ آیین جشن باشکوه نیمه شعبان برگزار شد
نگاه اقتصاد - با حضور کارکنان و خانواده صنعتگران پتروشیمی ایلام آئین باشکوه جشن نیمه شعبان در روستای «آوه‌زا» شهرستان چوار برگزار و در حاشیه این مراسم غذاهای سالم ایلامی به نمایش گذاشته شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام ، سیدغلامحسن گرشاسبی در این آیین با تبریک میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت:کارگران و کارشناسان شرکت پتروشیمی ایلام «مدافعان تولید »هستند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه صنعتگران در مجتمع پتروشیمی ایلام سال سختی را پشت سر گذاشتند و دستاوردهای قابل توجهی را به نام خود ثبت کردند افزود:تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد اما با برداشتن موانع و تلاش مستمر،این امر دور از دسترس نیست.

این گزارش حاکیست،خانواده کارکنان شرکت‌ پتروشیمی ایلام و ساکنان شهر چوار و روستاهای اطراف با حضور چشمگیر خود و ارائه غذاهای سنتی و بومی- محلی در این جشنواره شرکت کردند و پس از طی مراحل داوری توسط دو داور ملی سرکار خانم نقدی و همچنین خانم میرزامیرجانی، ده برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

گفتنی است روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام به کلیه شرکت‌کنندگان در این جشنواره هدایایی تقدیم کرد.

اجرای گروه سرود ، گروه آیینی پایکوبی ایلام ، پخت و‌ پز شیرینی‌های محلی استان ایلام و ارائه صنایع دستی شهرستان چوار از دیگر برنامه‌های این برنامه معنوی بود.

این جشنواره با شعار «غذای ما داروی ما و داروی ما غذای ما »با هدف فرهنگ‌سازی در‌ جهت حفظ آیین‌های سنتی استان و توجه بیشتر به غذای سالم ایلامی و در‌ راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام برگزار و در پایان تعدادی غذا تحویل کمیته امداد چوار جهت توزیع در بین خانواده‌های بی‌سرپرست شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.