تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

شهرداران، سیمای شهری را برای استقبال از گردشگران نوروزی زیباسازی کنند

شهرداران، سیمای شهری را برای استقبال از گردشگران نوروزی زیباسازی کنند
ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از عموم شهرداران استان خواست برای پذیرایی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی سیمای شهرها را به بهترین شکل ممکن آذین بندی کند.

سعید هژبری روز جمعه در نشست ستاد سفرهای نوروزی و نشست شهرداران و دهیاران با استاندار ایلام اظهار کرد: گردشگری می‌تواند پنجره توسعه استان باشد ، تمام تلاش و توان باید برای ایمنی و آرامش در جاده های دسترسی بوده و رانندگان نیز نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش و حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در حوزه تنظیم بازار برای تامین به موقع ارزاق و کنترل قیمت ها نیز با پیگیری ها و دستورات استاندار اقدامات لازم انجام شده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: شهرداران نقش مهمی در زیباسازی سیمای شهری در شهرهای استان دارند و امید است سیمای شهرها را برای استقبال از مهمانان نوروزی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی آذین بندی کنند ، همه گزارشات بیانگر این است شرایط آسایش و رفاه مردم در ایام پیش رو در استان فراهم است.

هژبری یادآور شد: نقش رسانه های استان در راستای بهبود شرایط و ایجاد زمینه آرامش بازار و تامین نیازهای مردم در ایام پیش رو از جمله نوروز و ماه مبارک رمضان مهم است و در این امر نیازمند همکاری رسانه ها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار حضور میدانی بازرسان و اعضای ستاد تنظیم بازار در شهرستان های مختلف بیت الغزل فعالیت های ستاد تنظیم بازار است.

شهریار عباسی بیان کرد: حضور مستقیم بازرسان در شهرستان ها نقش مهمی در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و عرضه مایحتاج مردم به ویژه در بازار شب عید داشته است.

وی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار تاکنون در پنج شهرستان برای نظارت ویژه بر عرضه مایحتاج مردم از جمله نان و ارزاق عمومی و همچنین میوه شب عید حضور یافته اند.

معاون استاندار ایلام گفت: مدیران صمت و جهاد کشاورزی تلاش ویژه ای داشته و حضور بازرسان و اعضای ستاد تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که وظیفه تامین مایحتاج عمومی مردم را بعهده دارند، نیز به طور جدی دنبال می شود.

عباسی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان ها مورد توجه باشد و فرمانداران عرضه گوشت سفید و قرمز و میوه شب عید را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۱۵۰ تن گوشت قرمز به استان اختصاص داده شد که بزودی برای توزیع بین مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می شود دست واسطه ها در توزیع گوشت قطع و نیاز مردم به طور مستقی در اختیار آنها قرار گیرد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.