تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

سردار شاکرمی خبر داد: توزیع ۵۰ هزار وعده غذا بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ایلام

سردار شاکرمی خبر داد: توزیع ۵۰ هزار وعده غذا بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ایلام
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۵۰ هزار وعده غذای گرم همزمان با ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در استان توزیع خواهد شد.

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در آیین توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان با حضور استاندار ایلام، اظهار کرد: این تعداد وعده غذای گرم در شب های ۱۹ ، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر بین جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع می شود.

وی همچنین از توزیع بسته های مومنانه همزمان با ایام ماه مبارک به ارزش حدود ۱۰ میلیون ریال شامل برنج ، روغن ، مرغ ، حبوبات ، سویا ، ماکارونی ، رب گوجه فرنگی و… در استان بین افراد نیازمند خبر داد.

فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) ایلام با اشاره به شکل گیری نهضت کمک های مومنانه در سطح کشور و استان اضافه کرد: این کمک ها از سوی دولت اسلامی با همراهی تمامی ارگان های مسوول بین جامعه هدف توزیع می شود تا بتوانیم در روزهای سخت به کمک نیازمندان جامعه شتافته و باری از دوش آنها برداریم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تلاش کرده در این عرصه پیشگام بوده و این کمک ها را به دست افراد مستحق برساند.

سردار شاکرمی اظهار داشت: سپاه در حوزه محرومیت زدایی به پروژه های بزرگ که اعتبار زیادی نیاز دارد، ورود نمی کند ولی در تامین مسکن محرومان ، تامین جهیزیه ، بسته های معیشی و … که نمود آنرا در زمان کوتاه تری در زندگی مردم شاهد باشیم ، مشارکت فعالی دارد.

وی اضافه کرد: مجاهدت هایی که در زمینه های مختلف اکنون در نقاط مختلف کشور شکل می گیرد، به برکت نظام اسلامی بوده و همه باید قدردان انقلاب و شهدای والامقام برای این نعمت بزرگ باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: گام های بلندی سال ۱۴۰۱ برای کمتر کردن فاصله ایلام با استان های برخوردار برداشته شد که نشان از روحیه جهادی عموم مسوولان در دستگاه های مختلف دارد و امیدواریم آثار و نتایج آنرا هرچه بیشتر در زندگی مردم شاهد باشیم.

سردار شاکرمی یادآور شد: خوشبختانه سفر ریاست جمهوری به استان زمینه تزریق اعتبارات مناسبی را فراهم آورد که باعث شد بسیاری از پروژه های در دست اجرا با سرعت بیشتری عملیاتی شوند و تعدادی از آنها نیز به بهره برداری رسیدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: فضای همدلی و همکاری بین مسوولان و در کنار آن قدرشناسی مردم از تلاش های صورت گرفته از مهم ترین عوامل تحرک بخشی به توسعه استان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.