تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر کمونیسم و لیبرالیسم در جهان کشید

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر کمونیسم و لیبرالیسم در جهان کشید
ایلام - نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ خط بطلانی بر تفکر کمونیسم در شرق و لیبرالیسم در غرب کشید.

حجت‌الاسلام علی اشرف علی محمدی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: یوم الله ۱۲ فروردین یک حرکت بزرگ الهی ، انقلابی و قرآنی بود که ملت ایران در این روز دشمن را مرعوب خود کرد.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در عظمت این روز می فرمایند: این روز از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان است که باید تا همیشه زنده نگه داشته شود ، کنگره های ۲۵۰۰ ساله طاغوت در این روز در هم شکست و حکومت مستضعفان جانشین سلطه حکومت های شیطانی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام یادآور شد: رای ۹۸،۲ درصدی ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ همبستگی ، اتحاد ملی ، بلوغ سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان را به شرق و غرب نشان داد.

حجت‌الاسلام علی محمدی تاکید کرد: ۱۲ فروردین در واقع تثبیت کننده حرکت ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بود که مردم را از ظلم ، سیاهی و تباهی به سوی نور و روشنایی هدایت کرد.

وی اضافه کرد: تفکر کمونیسم در شرق و لیبرالیسم در غرب پیش از انقلاب سال ۵۷ تفکر حاکم بر جهان بود که ملت های مظلوم تحت سیطره این جریان ها قرار داشتند ، با قیام ایرانیان به رهبری امام خمینی آزادیخواهان جهان به تاسی از ملت ایران نهضت های بزرگی را علیه این تفکرات در اقصی نقاط عالم به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام گفت: جمهوریت و اسلامیت ۲ شاخصه اصلی انقلاب ایرانیان در بهمن ۵۷ بود و تمام ارکان مدیریتی کشور از صدر تا ذیل توسط مردم برگزیده می شوند.

حجت‌الاسلام علی محمدی اظهار داشت: تفکر کمونیسم و لیبرالیسم با وجود اختلافات ولی در داشتن فرهنگ منحط شهوت ، فساد و سلطه گری اشتراک دارند و با دلبسته کردن مردم به امور مادی و دنیوی در صدد چپاول ثروت های ملت های مظلوم جهان هستند.

وی افزود: آنها با شعار توخالی آزادی و دموکراسی استبداد سنگینی را در جهان بویژه منطقه خاورمیانه ایجاد کرده اند و با گماشتن پادشاهان وابسته و بی کفایت ثروت های مردم را به تاراج می برند و از آگاهی و شناخت مردم جلوگیری می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: جنگ اصلی ملت ایران با غربی ها عدم پذیرش فرهنگ منحط آنان است ، ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته به برکت امام و شهدا روز به روز قدرتمندتر شده و توانسته در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسد.

حجت‌الاسلام علی محمدی یادآور شد: امروز نیز با بی حجابی در صدد ترویج فرهنگ بی بند و باری و ابتذال در جامعه هستند ولی ایرانیان با فرهنگ و فرهیخته این توطئه آنان را نیز نقش بر آب خواهند کرد، ولی هوشیاری مردم و مسئولان در این خصوص بسیار حائز اهمیت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.