تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ دستگیری کلاهبردار ۴۱۰ میلیاردی در ایلام/کشف۹۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع در آبدانان/ رانندگان در روز طبیعت سبزه عید را درسطح خیابان رها نکنند

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ دستگیری کلاهبردار ۴۱۰ میلیاردی در ایلام/کشف۹۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع در آبدانان/ رانندگان در روز طبیعت سبزه عید را درسطح خیابان رها نکنند
نگاه اقتصاد - جانشین فرماندهی انتظامي استان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۴۱۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد و گفت: کلاهبردارمتواری و تحت تعقیب با تلاش و اقدام به موقع پلیس شهرستان چوار دستگیر شد.

سرهنگ “حسین نجفی ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در استان ها ی تهران و گلستان وایلام ونیز احداث شرکت های ساختمانی وساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان های تابعه ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن وی ، متهم پس از حدود ۳ سال طی هماهنگی با مرجع قضایی توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم با ادعاهای مختلف از جمله ارتباط با مسئولان ارشد کشورو سود بیشتر اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری ۴۱۰ میلیاردی خود اعتراف کرده است ادامه داد: تعدادی از مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ مراتب اطلاع رسانی نمایند.

 

****

کشف۹۰ بسته مواد مخدر آماده توزیع در آبدانان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان از کشف ۹۰ بسته مواد مخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله آتش پیکر ” جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبدانان در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و در راستای پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و معتادان و خرده فروشان در سطح حوزه و لزوم جلوگیری از افزایش نارضایتی شهروندان موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از هماهنگی قضایی مخفیگاه متهم را مورد بازرسی قرار داده که تعداد۹۰بسته مواد مخدر صنعتی آماده توزیع کشف ودراین راستا ۲ متهم دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبدانان تصریح کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

****

رانندگان در روز طبیعت سبزه عید را درسطح خیابان رها نکنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازشهروندان و رانندگان خواست سبزه های عید خود را در روز طبیعت درسطح معابر و خیابان ها دور نریزند.

سرهنگ “علی احمد شاوردی” درگفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهارداشت : گاهاً مشاهده می شود افرادی که در روز سیزده نوروز به دامن طبیعت می روند سبزه شب عید را بر روی سقف یا صندوق عقب خودور گذاشته و پس از طی مسافتی از روی خودرو سقوط کرده و درسطح معابر و خیابان ها رها می شود .

وی با غیر قانونی و غیر اخلاقی خواندن چنین رفتارخطرناکی گفت :برابرقانون ریختن آشغال درسطح معابر توسط راننده تخلف محسوب می شود وریختن هر چیزی به بیرون از خودرو ممنوع و دارای جریمه است.

سرهنگ شاوردی تصریح کرد:چنانچه متوقف کردن خودور در محل برای تسیلم کردن قبض جریمه برای مامور امکانپذیر نباشد قبض جریمه وی بصورت دوبرگی صادرو درسوابق خلافی خودور منظور می شود .

وی درادامه با بیان اینکه رانندگان از توقف‌های سد معبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری کنند خاطرنشان کرد:در روز سیزده پلیس راهوربا آمادگی کامل و بسیج تمام امکانات و تجهیزات الکترونیکی درمبادی ورودی و خروجی شهر مستقر و با تخلفات رانندگی برخورد جدی می شود.

سرهنگ شاوردی با اشاره به اینکه ،خاص بودن روز سیزده و شلوغی ترافیک، دلیلی برای نادیده گرفتن و زیر پا گذاشتن قانون محسوب نمی شود افزود : یکی از کارهایی که تعداد معدودی از رانندگان انجام می‌دهند، سوار کردن سرنشینان در صندوق عقب و قسمت بار وانت‌هاست که این موضوع افزون بر مغایرت با مقررات، می‌تواند بدترین صدمات جسمی را به سرنشینان وارد کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان تاکید کرد: رانندگان بارعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه حرکت کنند و ازآنان خواست زمان برگشت خود رابه ساعات پایانی روز موکول نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.