تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود؛ تهیه و توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود؛ تهیه و توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم در طرح اطعام مهدوی
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از تهیه و توزیع ۵۰ هزار وعده غذای گرم در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم این استان اعزام می شود.

 

سردار جمال شاکرمی، ظهر دوشنبه، در نشست هماهنگی مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در برنامه اطعام مهدوی و تهیه، پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم، اظهار کرد: این سنت حسنه یک کار ماندگار است که این تعداد غذای گرم بین ولی نعمتان انقلاب و نظام و مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این تعداد غذای گرم در شب های قدر و نیمه دوم ماه مبارک رمضان از روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا پایان ماه مبارک رمضان در بین مددجویان توزیع می شود، گفت: در طرح اکرام ۵ هزار حامی سالانه مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان از ایتام استان حمایت می کنند و این امر بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۶۳۵ واحد مسکونی بین کیمته امداد و سپاه استان، ابراز کرد: ساخت ۷۰ واحد مسکونی در سال جاری نیز در دست اقدام است و آمادگی داریم در این زمینه در کنار نهادهای حمایتی باشیم.

 

اعزام ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم ایلام

سردار شاکرمی گفت: اردوهای جهادی و اعزام تیم های پزشکی در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد و ۱۰۰ پزشک و دندانپزشک از نیمه دوم اردیبهشت ما سال جاری به صورت عملیاتی در مقاطع مختلف در سطح مناطق محروم استان مستقر و خدمات پزشکی در سطح شهرستان ها و مناطق محروم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ۶۰۰ فرزند ایتام و مادران گرانقدرشان مهمان سفره کریمه اهل بیت(ع) خواهند بود، افزود: خدمت و حضور در کنار خانواده های ایتام و ولی نعمتان انقلاب، توفیق الهی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه افتخار ما این است که صادقانه، بی منت و با تمام خلوص در بین مردم و در خدمت مردم به ویژه مددجویان باشیم، گفت: از فرمانده هان نواحی و شهرستان ها انتظار می رود که غذای باکیفیت برای توزیع بین نیازمندان تهیه و با کرامت، عزت و بدون منت در اختیار ولی نعمتان نظام قرار گیرد.

سردار شاکرمی با تاکید بر حضور فرمانده هان سپاه و مسولان دستگاه های اجرایی در کنار نیازمندان و مددجویان در اجرای این طرح، یادآور شد: ارزیابی توسط فرمانده هان و مسئولان کمیته از شهرستان ها در راستای شناسایی نیازمندان و نحوه توزیع غذاهای گرم در بین آنان داشته باشند که در نهایت عدالت و با رعایت کرامت باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.