تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

۳۰ درصد طرح‌های اشتغالزایی ایلام توسط کمیته امداد عملیاتی شد

۳۰ درصد طرح‌های اشتغالزایی ایلام توسط کمیته امداد عملیاتی شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد طرح‌های اشتغالزایی سال گذشته در این استان به همت این نهاد عملیاتی شده است، گفت: ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

 

رضا طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفت هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی پارسال با تلاش مجموعه کمیته امداد در حوزه های مختلف برای مددجویان زیرپوشش ایجاد شد که حدود یک سوم مجموع اشتغال ایجاد شده در استان ایلام بوده است.

وی افزود: میزان تسهیلات پرداخت شده برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی حدود ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: استان ایلام در زمینه اشتغالزایی با توجه به این عملکرد رتبه نخست کشور را با لحاظ شرایط جمعیتی کسب کرده است.

طاهری تاکید کرد: نقش عموم دستگاه های اجرایی بویژه سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در محقق شدن این تعداد اشتغال ممتاز بود و بدون هماهنگی با این مجموعه های خدوم کسب این رتبه امکان پذیر نبود.

وی همچنین به برنامه های کمیته امداد ایلام برای تامین مسکن مددجویان اشاره و اضافه کرد: یک هزار و ۷۵۰ خدمت شامل تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، واگذاری انشعابات و احداث مسکن پارسال با مشارکت سپاه، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در شهرستان های مختلف استان انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال گذشته ایلام از نظر پیشرفت پروژه های بخش مسکن از استان های برتر کشور بود و ۱۷۵ واحد مسکونی نیز به خانواده های تحت پوشش واگذار شد.

به گزارش ایرنا، ۲۱ هزار خانوار با جمعیت حدود ۶۷ هزار نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.