تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ فراخوان دریافت مقاله و ایده پردازی در سال ۱۴۰۲/ پایان درگیری خانوادگی با حضور به موقع پلیس ایلام/ کاهش ۶۵درصدی متوفیان حوادث تصادفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۲/توقیف ۷ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در دره شهر

بسته خبری ۲۴ ساعته پلیس ایلام؛ فراخوان دریافت مقاله و ایده پردازی در سال ۱۴۰۲/ پایان درگیری خانوادگی با حضور به موقع پلیس ایلام/ کاهش ۶۵درصدی متوفیان حوادث تصادفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۲/توقیف ۷ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در دره شهر
نگاه اقتصاد - رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان دریافت مقاله و ایده پردازی در سال 1402 خبر داد.

 

سرهنگ “حسین عزیزیان” در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به منظور شناسایی توانمندی ها و استفاده از قابلیت های علمی پژوهشگران در راستای مدیریت دانش پلیس و تحقق رویکرد پلیس دانش محور و ترغیب و تشویق آنان به امر تحقیق و پژوهش مرتبط با وظایف فراجا، از کارکنان انتظامی استان ایلام ودانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به پژوهش  دعوت به همکاری می شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند در حوزه های۱- تبیین شعار سال نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای ۲- نقش قوای  انتظامی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی۳- ماموریت های فرماندهی انتظامی استان و بیانیه گام دوم انقلاب ۴- آسیب های اجتماعی در سطح استان ایلام  ۵- در حوزه پدافند غیر عامل  ۶-نظم و امنیت ۷- ویژگیهای برجسته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  ۸- مسئولیت پذیری مدیران  ۹- هوشمند سازی پلیس ،مقالات علمی خود را از طریق سامانه سیناوب (پس از ثبت نام در سامانه) به آدرس ilam.jrl.police.ir فصلنامه دانش انتظامی ایلام ارسال تا پس از تایید و طی مراحل داوری، ویراستاری و صفحه آرایی در شماره های آتی نشریه به چاپ برسانند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند مراجعه به ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام- تحقیقات کاربردی  واقع در آدرس: ایلام، بلوار شهید بهشتی، نبش چهار راه بهزیستی، ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام، تحقیقات کاربردی مراجعه کنند.

***

پایان درگیری خانوادگی با حضور به موقع پلیس ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عامل درگیری و اختلاف خانوادگی که با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده خود و اهالی محل شده بود، خبر داد.

سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی با سلاح سرد در یکی از روستاهای تابعه ایلام بلافاصله ماموران انتظامی بخش سیوان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل ،فردی  که با سلاح سرد در حال درگیری با خانواده خود وایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی منطقه شده بود،  با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ،دستگیر  وتحویل مرجع قضائی داده شد.

***

کاهش ۶۵درصدی متوفیان حوادث تصادفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۲

رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۶۵درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در طرح نوروزی پلیس خبرداد.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره گفت: با برنامه ریزی های دقیق و استفاده حداکثری از توان تیم های گشت پلیس راه و کمکی محسوس و نامحسوس در تمامی محورهای مواصلاتی استان ،خوشبختانه جانباختگان جاده ای با کاهش ۶۵ درصدی همراه بوده است .

وی در پایان از  رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و پرهیز از هرگونه خطربا پلیس همکاری لازم را داشته باشند .

***

توقیف ۷ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهراز توقیف ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”کرم حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک و یا تغییر در ارقام آن جرم محسوب می شود و پلیس با این گونه موارد برخورد قانونی خواهد کرد.

وی اضافه کرد:نداشتن پلاک، پلاک مخدوش ، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، رانندگی خطرناک و حادثه ساز از دلایل عمده توقیف این وسائط نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد:دراین طرح ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجار شکن توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

***

تقدیر مدیر کل مخابرات استان ایلام از عملکرد پلیس ملکشاهی

رئیس اداره مخابرات ملکشاهی با حضور در دفترفرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ، ازعملکرد پلیس در دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهندس “صمیمی ” رئیس اداره مخابرات شهرستان ملکشاهی و تعدادی از کارکنان آن اداره با حضور در دفتر کارسرهنگ “بسطامی ” فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی  از نزدیک باایشان دیدار و از عملکرد پلیس شهرستان در شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی  تقدیر و تشکر کرد.

مهندس صمیمی گفت: امروز با تدبیر فرمانده انتظامی و تلاش کارکنان زیر مجموعه آرامش در شهرستان ملکشاهی  رضایت بخش بوده و من هم به نوبه خود عملکرد و تعامل خوب این مجموعه را مورد تحسین قرار می‌دهم.

در ادامه سرهنگ “بهزادبسطامی ” فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی  نیز با اشاره به اهمیت مشارکت و نقش مولفه‌های اجتماعی در پیشگیری از وقوع انواع جرایم، طی سخنانی توصیه و هشدارهای کاربردی در حوزه های مختلف جرم و آسیب را به منظور ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی عمومی را به جمع حاضر ارائه و بر لزوم دقت نظر در این راستا تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.