تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

‍ سید غلامحسن گرشاسبی: پتروشیمی ایلام متعلق به مردم استان است

‍ سید غلامحسن گرشاسبی: پتروشیمی ایلام متعلق به مردم استان است
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:شرکت پتروشیمی ایلام ابتدا متعلق به مردم استان ایلام و کشور است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، سید غلامحسن گرشاسبی اظهار داشت:اقشار تحت حمایت کمیته امداد از شریف‌ترین اقشار کشور هستند و خدمت‌ به مددجویان از مصادیق ایثار و عبادت است.

گرشاسبی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌گذاری‌ سرمایه‌گذاران، فعالیت و حمایت‌های شرکت پتروشیمی ایلام در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با تصویب هیات مدیره صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به عنوان اولین مرکز نیکوکاری در صنعت پتروشیمی کشور تصریح کرد:اطعام مهدوی و توزیع بسته‌های معیشتی به عنوان بخشی از اقدامات حمایتی پتروشیمی ایلام در قالب این صندوق طراحی و اجرا می‌شود.

سید غلامحسن گرشاسبی در ادامه بر شناسایی افراد نیازمند منطقه و تدوین جامعه آماری نخبگان مددجوی دانشگاهی تاکید کرد و ادامه داد: پتروشیمی ایلام با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)از این اقشار در چهارچوب اختیارات حمایت خواهد کرد.

رضا طاهری ؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آمار مددجویان استان ایلام گفت:۶۷ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در استان شناسایی شده‌اند.

طاهری حفظ کرامت و منزلت مددجویان و همچنین توانمندسازی افراد تحت حمایت را اولویت این نهاد برشمرد و افزود:طرح «حامی یابی» به عنوان یکی از طرح‌های موفق ملی در سطح کشور اجرا شده و کارکنان پتروشیمی ایلام می‌توانند در این امر معنوی و خیر مشارکت نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.