تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان در حال احداث است

۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان در حال احداث است
ایلام - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: عملیاتی ایجاد ۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان سیروان هم اکنون در مراحل اجرا قرار دارد.

موسی حاتمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرک صنعتی سیروان دارای هفت هکتار وسعت است که هم اکنون پنج هکتار آن برای اجرای واحدهای تولیدی به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: رایزنی با مردم منطقه برای واگذاری زمین با توجه به وجود متقاضی سرمایه گذاری در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم وسعت این شهرک صنعتی را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یادآور شد: پیش از سال ۱۴۰۱ تنها یک واحد تولید وایت بورد در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و برای چهار نفر اشتغال ایجاد کرده بود.

حاتمی تاکید کرد: ابتدای سال گذشته اتمام حجت به افرادیکه در این شهرک زمین برای سرمایه گذاری دریافت کرده بودند، انجام گرفت که در صورت عملیاتی نکردن پروژه قرارداد فسخ و زمین از آنان بازپس گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اتمام حجت باعث شد سرمایه گذاران عملیات احداث سوله های مورد نیاز را آغاز کنند ، بطوریکه هم اکنون روند احداث این سوله ها در حدود چهار هکتار از زمین های تعیین شده آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: هم اکنون فرآیند احداث ساختمان و سوله برای ایجاد ۲۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیروان آغاز شده است که در صورت بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد.

حاتمی اظهار داشت: این واحدها در زمینه های محصولات شیمیایی ، کانی غیرفلزی ، سلولزی ، برق و الکترونیک ، غذایی ، دارویی و بهداشتی ، محصولات بتونی غیرمسلح از بتن معمولی ، محصولات بتنی مسلح پیش ساخته ، تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن ، لامپ ال ای دی ، زغال از ضایعات منابع سلولزی ، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ، تولید میوه و سبزی محافظ شده در آب نمک ، کابینت ، انواع اجاق گاز رومیزی ، انواع چرخ گوشت صنعتی و سینک ظرف شویی است.

وی یادآور شد: زیرساخت های مورد نیاز شامل شبکه آب ، برق ، گاز و مخابرات در شهرک صنعتی سیروان ایجاد شده و آسفالت معابر نیز پس از احداث کامل سوله ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: این واحدها باید امسال به بهره برداری برسند و در صورت اجرایی نشدن فرآیند بازپس گیری زمین ها و فسخ قرارداد انجام می شود.

به گزارش ایرنا، ایجاد شهرک های صنعتی در ایلام از سال ۷۰ آغاز شده و هم اکنون دارای هفت ناحیه صنعتی و هفت شهرک صنعتی در سطح استان هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.