تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

کمک ۱۶۰ میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان ایلام /زبان هنر بهترین ابزار تبلیغ کار نیک است

کمک ۱۶۰ میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان ایلام /زبان هنر بهترین ابزار تبلیغ کار نیک است
نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: کمیته امداد استان به عنوان یکی از مهم ترین دستگاههای فعالیت کننده در زمینه اشتغال زایی، سال گذشته توانست بیش از 30 درصد اشتغال خانگی ایجاد شده در استان را در کارنامه خود ثبت کند.

 

رضا طاهری در دیدار با رئیس صدا و سیمای مرکز ایلام با ارائه گزارشی از فعالیتهای این نهاد در سال گذشته گفت: برابر آمارها منتشر شده ، پارسال از تعداد ۱۲ هزار طرح اشتغال زایی ایجاد شده در استان، تعداد ۴ هزار و ۳۰۰ طرح آنها توسط کمیته امداد ایجاد شده است که بیش از ۳۰ درصد اشتغال خانگی استان را شامل می شود.

وی افزایش مشارکت خیرین در دستگیری از نیازمندان را از دیگر برنامه ها و اولویت های کمیته امداد برشمرد و گفت: سال گذشته این خیرین بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کردند که ۶ میلیارد از این رقم در قالب صدقه بوده است.

طاهری جذب حامی برای ایتام و کودکان نیازمند را از موفق ترین برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته از طریق این طرح بیش از ۳۲ میلیارد تومان به کودکان نیازمند مورد حمایت خود کمک کردند.

وی در ادامه با عنوان اینکه ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری یکی از مهم ترین زمینه های محرومیت زدایی در جامعه است صدا و سیما می تواند از طریق برنامه سازی،اطلاع رسانی و تبلیغات موثر همراه بسیار تأثیرگذاری برای کمیته امداد باشد.

مدیرکل صدا و سیمای ایلام نیز در این دیدار گفت: توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه از طریق برنامه های متنوع تلویزیونی در اولویت مشارکت در برنامه های صدا و سیما بوده و از افتخارات این رسانه است.

بازوند با اشاره به اینکه صدا و سیما در همه برنامه های عام المنفعه و مشارکتی کمیته امداد مشارکت دارد گفت: در ماه مبارک رمضان نیز این رسانه برنامه های گوناگونی با هدف تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان را تهیه و هر روز در بخش های مختلف برنامه های این رسانه پخش می کند.

وی با بیان اینکه زبان هنر بهترین ابزار تبلیغ کار نیک است ادامه داد: ما همچنان آمادگی داریم در زمینه معرفی نخبگان و کارآفرینان برتر با هدف تشویق به اشتغال، معرفی پروژه های زکات و برنامه های دیگر در زمینه خدمت رسانی با کمیته امداد همراهی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.