تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از روند توسعه و تحولات مثبت دانشگاه ایلام

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از روند توسعه و تحولات مثبت دانشگاه ایلام
نگاه اقتصاد

 

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه ایلام، که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی نیا مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار گردید، از آرامش حاکم بر دانشگاه ایلام تقدیر بعمل آورد و از روند توسعه و تحولات مثبت دانشگاه ابراز رضایت نمود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در این دیدار، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در پاییز ۱۴۰۱با تمام توان به میدان آمدند تا به اهداف شوم خود دست یابند، یادآور شد: تمرکز دشمن بر دانشگاه‌ها بود، تا از این طرق زمینه تشنج آفرینی در جامعه فراهم شود، اما به فضل الهی دشمنان در تحقق اهداف خود ناکام ماندند.

در جریان فتنه سال گذشته، خوشبختانه با مدیریت شاخص دکتر علی‌محمدی، دانشگاه ایلام عملکرد عالی داشت و یکی از آرام‌ترین دانشگاه‌های کشور بود، که این موفقیت شایسته تقدیر است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خوشبختانه روند توسعه دانشگاه ایلام به شکل مطلوب پیش می‌رود، افزود: روند توسعه فناوری و نوآوری در سطح دانشگاه ایلام به خوبی در حال انجام است و افزایش واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه می‌تواند به خوبی در روند توسعه استان تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «مهار تورم و رشد تولید»، یادآور شد: انتظار می‌رود دانشگاه ایلام در قالب مسئولیت اجتماعی خود برای تحقق شعار سال ایفای مسئولیت نماید.

در این دیدار دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام گزارش مختصری از روند توسعه دانشگاه ایلام در حوزه‌های مختلف ارائه نمود و تأکید کرد با جذب اعتبارات مالی مناسب روند تکمیل، بهسازی، نوسازی، مقاوم سازی، مرمت، تجهیز و تکمیل پروژه‌های مختلف دانشگاه شتاب گرفته است.

دکتر علی‌محمدی توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری را یک دستاورد مهم در دانشگاه ایلام عنوان کرد و گفت: با اقدامات و تدابیر مناسبی که انجام گرفت، در سال گذشته، ۳۵ واحد فناور در مرکز رشد واحدهی فناور دانشگاه مستقر شدند و مجوز ۴ شرکت دانش بنیان جدید اخذ گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.