تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

امام‌جمعه ایلام: ثبات سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی متزلزل شده است

امام‌جمعه ایلام: ثبات سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی متزلزل شده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه اینکه ثبات سیاسی رژیم صهیونیسم به هم ریخته و مترلزل شده است، گفت: دوقطبی که امروز در بین سیاستمداران و حاکمان رژیم شکل گرفته نوید نابودی فراتر از تصور این رژیم را می دهد.

 

حجت الاسلام ولمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام، اظهار کرد: امروز از ماندگارترین و تاریخ ساز ترین روزهای انقلاب اسلامی است، امام‌ راحل در اوج‌ مظلومیت روزهای آغازین جمهوری اسلامی آخرین روز جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که این مساله باعث شد روحیه حق طلبی، آزادی خواهی و دفاع از مظلوم در سراسر دنیا شکل بگیرد.

وی افزود: در آن زمان ملت فلسطین که در آستانه ناامیدی قرار گرفته بودند و سازش کارانی که بر آنها حکومت می کردند به دنبال چانه زنی با دشمن بودند تا امتیاز کمتری از دست بدهند، آن ایام‌که جمهوری اسلامی در دنیای استکبار امروز غریب و تنها بود اما شجره امید آفرین آنچنان ریشه دار و پرثمر شد که شاهد ثمرات آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام با بیان اینکه روز قدس تبدیل به یک طبل الهی شد که انسان های آزادیخواه را در سراسر دنیا به هم‌وصل کرد، گفت: در اسلام مرز جغرافیایی ما مرز اعتقادات است، فلسطینی که در دست اشغال گران قرار گرفته مصیبت جهان اسلام است، مسلمانان بر اساس وظیفه شرعی و دینی باید خود را در این مصیبت شریک بدانند و برای آزادی آن تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: زمانی که روز قدس اعلام شد شعار صهیونیست ها از نیل تا فرات بود و آنها رجز خوانی می کردند و مدعی بودند که ارتش شکست‌ناپذیر دارند و به نوعی مردم دنیا پذیرفته بودند، در این زمان خط قرمز آمریکا و اروپا رژیم اشغالگر بود ، برخورد آنها با این رژیم‌ کوک‌کش فرا قانونی بود.

وی تاکید کرد: امروز این رژیم غاصب با آن ارتش افسانه ای شکست ناپذیرش با حمایت دنیا نه تنها شعار نیل تا فرات را فراموش کرده بلکه دیوار حائلی بین‌خود کشیده تا از بقای خود دفاع کند.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: مردم فلسطین اگر دیروز با سنگ از خود دفاع می کردند امروز به موشک و سلاح جنگی به جنگ با صهیونیست ها می روند و امنیت حاکمان آنجا را به خطر انداخته اند.

وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آنچنان آشفتگی بر رژیم کودک کش حاکم شده که اختلافات سیاسی و درگیری آنها به حدی است که در مدت چهار سال چهار نخست وزیر عوض کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه ثبات سیاسی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است، تصریح کرد: دوقطبی که امروز در بین سیاستمداران و حاکمان رژیم شکل گرفته است نوید نابودی فراتر از تصور این رژیم را به ما می دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: آنها برنامه ریزی کردند تا جمهوری اسلامی را به تسلیم وا دارند اما امروز می بینیم تظاهرات چندصدهزار نفری در آنجا شکل می گیرد و آنچه را که برای ملت ایرانی اسلامی نقشه کشیدند در درون خود اجرا شده است.

امام‌جمعه ایلام افزود: ما به خوبی دیدیم که این ارتش افسانه ای اسراییل غاصب در برابر حزب الله شکست خورد و برای تجدید روحیه از دست رفته خود به فلسطین حمله کرد و در کوتاهترین زمان‌ممکن متوجه شدند که بازنده هستند و واسطه قرار دادند که آتش بس پذیرفته شود.

حجت الاسلام والمسلین کریمی تبار بیان کرد: رژیم صهیونیستی کودک کش می داند اگر به سمت جمهوری اسلامی گلوله ای شلیک کند نه تنها از طرف موشک های قدرتمند جمهوری اسلامی بلکه از سمت لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن آنچنان‌مورد هجوم قرار خواهند گرفت که در کوتاهترین زمان‌ ممکن محکوم به نابودی خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدیر برنامه موشکی اسراییل سال ۱۳۹۴ در جمع افسران نیروی هوایی آمریکا قدرت موشکی جمهوری اسلامی را ترسیم کرده بود، این شخص می گوید ایرانیان فاتح ۱۱۰ را برای شکست سامانه های موشکی ساخته اند، با افزایش دقت این موشک و سر جنگی ۵۰۰ کیلویی ایران می تواند یک بلوک شهری را نابود کنند، ایران به سلاح هسته ای نیاز ندارد و می تواند باموشک های ۲ هزار کیلومتری نقطه زن اسرائیل را فلج کند.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام ادامه داد: دشمن به قدرت ایران اقرار کرده و در برابر پیشرفت و عظمت نیروهای جوان در شرایط تحریم سر تعظیم فرود آورده است.

وی اضافه کرد: خود باخته های در برابر غرب از این فرماندهان صهیونیستی یاد بگیرند که در برابر این دستاورد ها کلاه از سر بر میدارند، رییس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل نیز اخیرا بعدا از سخنان رهبر انقلاب جمله ای دارد که بیان کننده وضعیت آنهاست می گوید؛رهبر ایران لبخند میزند ومی گوید اسراییل پیش از ضرب الاجل تصمیم به نابودی خود گرفته است، ایرانی ها در حال بحث هستند که به ما حمله کنند؟یا بگذارند از درون ،خود نابود شویم.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: این نشانگر آن است که نابودی درونی آنها جدی بوده و بنا به پیش بینی کرده و این آثار فرامرزی انقلاب ماست که یک دشمن تا دندان مسلح به مانند درختی که از درون پوسیده باشد در حال فروپاشی است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه این غده سرطانی با سرعتی فراتر از تصور خود در حال نابودی است، گفت: وضعیت کشورهای آمریکا و انگلیس که از حامیان این رژیم غاصب هستند بر همگان آشکار است که ثمره ی حضور میدانی مردم است که به میدان رزم نرفته دشمن دست تسلیم و ذلت را بالا برده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث عفاف و حجاب، ابراز کرد: عفاف و حجاب قانون الهی و از ضروریات دین بوده ،یک امر شرعی, فرهنگی و اجتماعی می باشد که پایبندی به آن مطالبه و خواسته ی مردم خداجوی ما می باشد.

امام جمعه ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی بهترین حربه که برای دین زدایی را به کار گرفته، بحث عریان کردن زنان مسلمان و عفیفه است، این روند عادی نبوده و بعضی از افراد در داخل کشور نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کرده و از لخت شدن زنان حمایت کرده و حرفشان این بوده که بگذرید چون گرانی و تورم داریم.

وی گفت: از اصحاب فرهنگ و رسانه خواستارم به میدان آمده در مقابل این تهاجم دشمن به ارزش های دینی قلم فرسایی کرده و دفاع کنند.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب توسط فراجا، خاطرنشان کرد: این طرح قابل تحسین است و تذکر و آگاهی بخشی تکلیف همه می باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.