تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

درخواست رییس سازمان نظام دامپزشکی برای حذف نماد تجارت الکترونیک واحدهای غیرمجاز دامپزشکی

درخواست رییس سازمان نظام دامپزشکی برای حذف نماد تجارت الکترونیک واحدهای غیرمجاز دامپزشکی
تهران - رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیرمجاز، خواستار تعلیق همه نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیرفعال در حوزه دامپزشکی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان نظام دامپزشکی، «حامد زارعی» در نامه ای به «امین کلاهدوزان» سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان جهت فروش اقلام غیردارویی و دارویی صادر نشده است.

وی ضمن بررسی واحدهای فعال و غیرفعال در حوزه دامپزشکی دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت تصریح کرد: صرف نظر از ممنوعیت فروش و عرضه دارو در فضای مجازی، هرگونه کسب و کار در فضای مجازی در حوزه دامپزشکی مستلزم اخذ مجوز از سازمان دامپزشکی ج.ا.ا می‌باشد.

زارعی با تاکید بر این موضوع که تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان صادر نشده است، افزود: تمامی نمادهای تجارت الکترونیکی صادره از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت نیازمند تعلیق و عدم فعالیت می‌باشد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی تصریح کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و تسهیل کسب و کار و افزایش اعتماد عمومی، قبل از اعطای تجارت الکترونیکی، لازم است متقاضیان حوزه دامپزشکی مراجعه کننده به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، پروانه تاسیس داروخانه و پروانه فعالیت اینترنتی ممهور به مهر سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا که دارای کد رهگیری و اصالت سنجی است دریافت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.