تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام: بسترهای اشتغال زایی برای مرزنشینان شناسایی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام: بسترهای اشتغال زایی برای مرزنشینان شناسایی شود
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه عزم دستگاه ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است، گفت: بسترهای اشتغال زایی برای مرزنشینان شناسایی شود.

 

محمدسبحان حسنی، روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در امر مبارزه با قاچاق در حوزه‌های مختلف توسط دستگاه های اجرایی مرتبط صورت گرفت و امید است امسال نیز با استفاده از تجربیات سال گذشته و تشدید اقدامات، بسترهای قاچاق شناسایی شود.

وی خواستار اتخاذ سازوکارهای لازم در راستای تقویت مبارزه با قاچاق کالا در استان شد و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید به طور ویژه طی سال جاری مورد توجه قرار گیرد شناسایی بسترها و عوامل در حوزه مرز و مرزنشینان و ایجاد اشتغال برای مرزنشینان است.

حسنی افزود: علیرغم اینکه اقداماتی در این راستا انجام گرفته اما باید تقویت شود و نیاز است یک نشست ویژه با محور اشتغال مرزنشینان با حضور دستگاه های مرتبط برگزار تا راهکارهای موثر در این زمینه منجر به اشتغال مرزنشینان شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: پیشنهاداتی در نشست شورای توسعه پایدار مطرح شده که نیاز به تأیید ریاست محترم جمهور و مصوبه مجلس دارد که بسیار کاربردی است و در صورت ابلاغ هم منجر به ماندگاری جمعیت در مناطق مرزی و هم جلوگیری از قاچاق کالا خواهد شد.

وی در پایان نیز با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای شوتی، خواستار برخورد قانونی با رانندگان این خودروها شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.