تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

جلال‌زاده: ارتش مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران است

جلال‌زاده: ارتش مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران است
تهران- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران ارتش قهرمانی است که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همچون مشت گره کرده‌ای آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.

وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مراسم تحویل‌دهی ۲۰۰ پهپاد راهبردی به نیروهای چهارگانه ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، با اشاره به تجهیزاتی که در اختیار ارتش قرار گرفته، گفت: اعتقاد دارم که مهم‌تر از تجهیزات در اختیار نیروهای مسلح، باور و اعتماد به نفسی است که انقلاب اسلامی در دل سربازان، افسران و نیروهای مسلح ایجاد کرد و این اعتماد به نفس را مدیون امام راحل هستیم.

وی افزود: مظهر قدرت جمهوری اسلامی امروز ارتش قهرمانی است که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همچون مشت گره کرده‌ای آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.

جلال‌زاده، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، عنوان کرد: اقدامات مؤمنانه و مجاهدانه شما جای تقدیر و تشکر دارد. نمایندگان مجلس ضمن اعتقاد و باور قلبی به ارتش، بسیار ارتش را محترم شمرده و دوست دارند. نمایندگان مجلس در هر جایی که لازم باشد از ارتش دفاع کرده و پس از این نیز دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز اقتصاد، صنعت و مردم با آرامش تمام در شهرها و روستاها مشغول فعالیت هستند، به پشتوانه شما ارتشیان عزیزی است که برای امنیت این کشور و برای دفاع از حریم کشور شبانه‌روز و گمنام در تلاش هستید. مردم این اقدام را قدر می‌دانند و شما ارتشیان بهتر از همه احترام مردم و صمیمت مردم نسبت به خود را بهتر درک می‌کنید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: از وزیر دفاع نیز تشکر می‌کنم که با پیگیری برنامه‌های راهبردی خود در وزارت دفاع زمینه ساز چنین اتفاقات مبارکی شدند. همچنین، باید تشکر کنم از ارتشیان بسیار عزیز که این تجهیزات را با ایمان قلبی که دارند، برای دفاع از کشور به کار می‌برند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.