تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

رییس دادگستری ایلام: شعار سال با هم‌افزایی و پرهیز از حواشی محقق می‌شود

رییس دادگستری ایلام: شعار سال با هم‌افزایی و پرهیز از حواشی محقق می‌شود
ایلام - رییس دادگستری استان ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رشد تولید و مهارم تورم گفت: شعار سال با هم‌افزایی و پرهیز از حواشی محقق می‌شود.

عمران علی محمدی روز چهارشنبه در نشست شورای قضایی استان ایلام با حضور نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تشکیل این نشست ها برداشتن گام عملیاتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد همکاری بین قواست.

وی افزود: هدف این است تا بخش های مختلف حکومت در این زمینه به فهم درستی از مشکلات و نیازهای همدیگر برسند تا با همگرایی و پرهیز از حواشی به تحقق شعار سال که همان مهار تورم و رشد تولید است، جامه عمل بپوشاند.

رییس دادگستری استام ایلام، نقش قوه قضاییه به عنوان پاسدار حقوق مردم با جلوگیری از عوامل ایجاد کننده ناامنی، برخورد با قانون گریزی و نظارت بر عملکرد مدیران را در تامین امنیت ملی اساسی دانست و یادآور شد: ما در این زمینه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری آماده هر نوع همکاری در چارچوب قانون با تمامی ارگان ها و سازمان ها برای حل مسائل و مشکلات هستیم.

نماینده حوزه جنوبی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان کرد: وظیفه قوه قضاییه بسیار خطیر دشوار و تعیین کننده است و با اشاره به تاکید رهبری بر موضوع حل مشکلات معیشتی مردم گفتند راه حل فصل مسائل و مشکلات کشور همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند وحدت رویه و تعامل بین قوای سه گانه است.

بهزاد علیزاده با تقدیر از عملکرد دادگستری استان ایلام افزود: میزان رضایت مردم از عملکرد دستگاه قضایی استان امیدوار کننده و گله مندی ها به مراتب کمتر شده است.

دیگر نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن انتقاد از نظام بودجه ریزی مبتنی بر چانه زنی در کشور گفت: در چنین شرایطی احتمال اجرای عدالت پایین می آید.

علی اکبر بسطامی گفت: نمایندگان ملت در عین حال به تکالیف خود در در مورد قوه قضاییه عمل و در برنامه هفتم توسعه نیز برای کارامدی هرچه بیشتر حوزه قضایی برنامه های متعددی در حال تدوین است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.