تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

دعوت کانون داوری استان ایلام برای حضور گسترده و حداکثری مردم و جامعه حقوقی

دعوت کانون داوری استان ایلام برای حضور گسترده و  حداکثری مردم و جامعه حقوقی

  کانون داوری استان ایلام و نماینده کانون ترویج داوری و میانجیگری ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت کرد. ملیحه اکبرزاده ضمن دعوت از مردم انقلابی و حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق های رای؛ خواستار حضور جامعه حقوقی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای

 

کانون داوری استان ایلام و نماینده کانون ترویج داوری و میانجیگری ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت کرد.

ملیحه اکبرزاده ضمن دعوت از مردم انقلابی و حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق های رای؛ خواستار حضور جامعه حقوقی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شد و اعلام داشت: امروز که شیطنت های دشمنان در انتخابات به بالاترین حد خود رسیده حضور گسترده مردم با مشارکت بالای انها وظیفه شرعی و ملی است و مشت محکمی بر دهان بدخواهان ملت غیور ایران می باشد.

ایشان ادامه داد: ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه با کمک سازمان های مردم نهاد برگرفته از بطن ملت عزیز ایران یک ضرورت اجتماعی است.

 

دکتر ملیحه اکبر زاده از تمام سازمان‌های مردم نهاد ، برای حضور گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد و با تشکر از زحمات و تلاشهای بی وقفه اعضاء و نمایندگان استانی کانون ترویج داوری و میانجیگری در جهت تلاش برای حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای ، این اقدام را قابل تقدیر و تشکر دانست.

وی تاکید کرد: در این برهه زمانی حضور فردی مومن و انقلابی دارای کارنامه عملی و مبارزه با فساد و انحصار، کسی که به مجاری فساد آگاهی داشته باشد و در برخورد با آن قاطع باشد، صاحبان زر و زور را بشناسد و در مقابل آنها چون کوه استوار بایستد، بیش از پیش برای جامعه ضرورت دارد.

اکبر زاده خاطر نشان ساخت: کانون ترویج داوری و میانجیگری ضمن اعلام آمادگی در جهت مبارزه با فساد ، حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابراهیم نوربخش پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۲

به نظراینجانب بعنوان عضوکوچکی از جامعه و کسی که سالهاست با خدمت درسکوت نماینده حقوقی درآب وفاضلاب ایلام خدمت مینمایم خدمات شایانی دروه قضائیه ازسیدابراهیم رئیسی ازنزدیک دیده ولمس کرده ام ایشان بهترین گزینه برای نجات جامعه اسلامی دراین برهه زمانی میباشد به نوبه خود اعلام پشتیبانی مینمایم.