تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۸

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار به زودی در سطح کشور فعال خواهد شد

صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار به زودی در سطح کشور فعال خواهد شد
.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در گفتگو با بازارکار با اشاره به اینکه تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات بانوان سرپرست خانوار درمرحله نهایی اجرایی خود قرار دارد گفت: صندوق ضمانت اشتغال بانوان سرپرست خانوار به زودی در سطح کشور فعال خواهد شد.

علی عاشوری در ادامه درباره تبدیل شدن صندوق امداد ولایت به بانک نیز گفت: فعالیت در قالب صندوق محدودیت هایی دارد و ما تلاش می کنیم با تبدیل شدن به سومین بانک قرض الحسنه بتوانیم منابع بیشتر و بهتری جذب کنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه نمائیم .

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درباره فعالیت های این صندوق در سال گذشته نیز گفت: سال قبل یک هزار میلیارد تومان به نیازمندان و جامعه هدف تسهیلات پرداخت شد و امسال با افزایش ۲۵ درصدی، این منابع به ۱۲۵۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

وی از فعالیت صندوق ضمانت بانوان برای ضمانت وام و تسهیلات آنها خبر داد و اعلام کرد: کارهای ثبتی این صندوق انجام شده و تشکیل این صندوق در مرحله نهایی قرار دارد و قطعا نیمه اول سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عاشوری خاطرنشان کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار از وعده های ریاست محترم امداد و مجموعه صندوق امداد ولایت بود که با تحقق آن در سطح وسیع اقدام به ضمانت وام و تسهیلات زنان در سطح کشور خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت درباره اعطای تسهیلات اشتغال به غیر مددجویان نیز گفت: در این زمینه افراد به بخش اشتغال امداد در سراسر کشور مراجعه می کنند و در صورت تایید به اعطای تسهیلات اقدام می شود./بازارکار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.