تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

رییس هیات فوتبال استان ایلام: برای راه اندازی تیم لیگ کشوری نیازمند حامی مالی هستیم/با اسپانسر باد به پرچم فوتبال ایلام خواهد وزید + گزارش تصویری

رییس هیات فوتبال استان ایلام: برای راه اندازی تیم لیگ کشوری نیازمند حامی مالی هستیم/با اسپانسر باد به پرچم فوتبال ایلام خواهد وزید + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - رئیس هیأت فوتبال استان ایلام از حامی مالی در زمینه‌ی فوتبال به عنوان عنصر جذب و انگیزه یاد کرد و گفت: اگر یک تیم فوتبال با حمایت مالی مناسب در استان راه اندازی شود موجب ایجاد شور و نشاط و جذب علاقمندان به فوتبال خواهد شد.

 

مهدی پاکزاد، در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که در طول یکسال گذشته سعی ما بر این بوده که تغییر بنیادی و ساختاری در فوتبال استان انجام کنیم.

خاطر نشان‌ کرد: بیش از ۶۰ سال از تاریخ فوتبال استان ایلام می‌گذرد و بازیکنان و داوران مطرحی به کشور معرفی شده است.

 

پاکزاد در ادامه اولویت کار هیئت فوتبال استان را ساماندهی مدارس فوتبال عنوان کرد و افزود: در گذشته بسیاری از مدارس فوتبال در سطح استان بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به آموزش نوجوانان علاقه مند به فوتبال می‌کردند و در صدد هستیم در ادامه هیچ‌گونه مدرسه فوتبالی بدون مجوز فعالیت نداشته باشد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد زیرساخت‌های فوتبال با تلاش اداره کل ورزش و جوانان ایجاد شده و در حال حاضر زمینه‌های لازم برای برگزاری مسابقات فراهم شده است.

 

پاکزاد با بیان این که در حال حاضر زمین فوتبال عدالت در شهر ایلام به عنوان یک زمین فوتبال استاندارد چمن آماده شده ، اضافه کرد: حدود ۱۲ زمین فوتبال در سطح شهرستان های استان وجود دارد و همچنین زمین فوتبال هلیلان برای سه ماه آینده آماده خواهد شد.

 

وی افزود: از سال گذشته تا کنون در رشته فوتبال و فوتسال بیش از ۱۷ دوره مسابقه برگزار شده و با توجه به شرایط استان تلاش های بسیار خوبی در راستای ارتقای سطح فوتبال در استان انجام شده است.

 

پاکزاد یکی از ضعف‌های فوتبال در استان را عدم داشتن حامی مالی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رایزنی مسئولان استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت های شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز استان، زمینه حمایت از فوتبال استان و یک تیم فوتبال به نام استان فراهم شود.

رئیس هیأت فوتبال استان ایلام با بیان این که بیش از ۱۹ هزار نفر به طور رسمی و غیر رسمی در سطح استان در ورزش فوتبال فعالیت دارند، به حضور اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور در استان اشاره‌ کرد و افزود: در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مرکز استان، آقای تاج، رئیس فدارسیون فوتبال آمادگی خود را برای واگذاری امتیاز در لیگ های فوتبال به استان در صورت فراهم کردن زیرساخت های لازم از جمله حامی مالی اعلام کرد.

 

پاکزاد اضافه کرد: نامه نگاری از طریق استاندار ایلام برای جذب حامی مالی به وزارت نفت ارسال شده و امیدواریم همه مسئولان استان برای تحقق این موضوع وارد عمل شوند.

 

رئیس هیأت فوتبال استان ایلام خاطرنشان کرد: کلاس مربیگیری B آسیا در ایلام با حضور ۲۴ مربی فوتبال در هفته آینده برگزار می شود و درخواست برگزاری مربیگیری A آسیا در استان نیز مورد موافقت فدارسیون فوتبال قرار گرفته است.

 

وی در پایان با بیان این که شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه حمایت از فوتبال بانوان استان در این پانزده سال به خوبی پای کار بوده، تصریح کرد: تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام یکی از تیم های برتر در حوزه‌ی فوتبال بانوان در کشور است و جا دارد از حمایت های ارزنده جناب مهندس نوریان تقدیر به عمل آید.

 

* گزارش تصویری از: علی جعفری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.