تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

پیشرفت ۳۵ درصدی آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان

پیشرفت ۳۵ درصدی آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند شهرستان هلیلان با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

 

پرویز ناصری روز یکشنبه در جریان بازدید نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از مجتمع آبرسانی داجیوند شهرستان هلیلان اظهار کرد: این طرح با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و برای فاز اول آبرسانی، اعتباری به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورت تأمین اعتبار به موقع، این پروژه تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید که جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: سال های گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث ، خط انتقال بطول بیش از ۱۲ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتی انجام گرفته است.

ناصری یادآور شد: با درایت و حمایت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تمام تلاش مجموعه آبفا، ارتقا و بهبود آبرسانی و تامین آب شرب پایدار برای مردم استان است.

بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی شرکت آب و فاضلاب استان طی یکسال گذشته برای تامین آب روستاها و شهرهای استان و مدیریت منابع و مصارف، گفت: از هیچ تلاشی برای حمایت و تامین اعتبار پروژه‌های آبرسانی به استان دریغ نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار هلیلان، معاون بهره برداری توسعه آب و جمعی از مسئولان محلی علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی را در این بازدید همراهی کردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.