تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

فرج اله شوهانی؛ سرپرست باشگاه مهر عظام در ایلام خبر داد:

برگزاری فستیوال کشوری باشگاه های مهرعظام در شهریورماه

برگزاری فستیوال کشوری باشگاه های مهرعظام در شهریورماه
نگاه اقتصاد - فرج اله شوهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد از برگزاری فستیوال کشوری باشگاه های مهرعظام در شهریورماه سال جاری خبر داد.

 

شوهانی با ذکر این مطلب که علاقه و عشق به ورزش منجر به موفقیت و پیشرفت می شود، از برگزاری فستیوال فوتبال و فوتسال تیم های منتخب مهر عظام سراسر کشور برگزار خبر داد و افزود: این فستیوال در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

سرپرست باشگاه مهر عظام در ایلام با بیان این که سرپرستی این باشگاه در استان در یکم بهمن ۱۴۰۱ اخذ شده، هدف اصلی مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام را استعدادیابی فوتسال و فوتبال و همچنین ژیمناستیک و دو میدانی خواهران و برادران در سطح گسترده عنوان کرد و افزود: فلسفه ی باشگاه شناسایی دانش آموزان مستعد و کم بضاعت به عنوان یک وظیفه اجتماعی است.

 

شوهانی با اشاره به این که در حال حاضر آقایان داریوش زمانی، محسن زمانی، حسین گوهری، دلیر شیخی و محمدحسین اکوان به عنوان مربی در کنار تیم هستند، اضافه کرد: از آغاز سرپرستی باشگاه تاکنون حدود ۲۰۰ نفر در رده ۸ سال تا ۱۶ سال ثبت نام شده اند.

 

ایشان به لزوم توجه و نگاه ویژه به امکانات و زمین از سوی مسئولین ارشد اشاره کرد و گفت: دانش آموزان بی بضاعت بدون پرداخت شهریه و هزینه لباس ثبت نام شده و باید این نکته مد نظر قرار بگیرد.

 

سرپرست و مربی باشگاه مهر عظام در ادامه از همکاری مربیان بانوان باشگاه به اسامی سرکار خانم آراسته نژاد و خانم ایمانی فر سخن به میان آورد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام در دیماه ۱۴۰۰ تاسیس شد و تمام فعالیت ها زیر نظر باشگاه و در چهار رده زیر ۱۰ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال تقسیم می شود.

علی کفاشیان، یکی از مدیران باسابقه ورزش در ایران، تجربه مدیریتی خود را به آکادمی ورزشی عظام آورده تا به توسعه ورزش در بین جوانان در مناطق محروم کمک کند. آکادمی مهر عظام، کارش را با فوتبال شروع کرد اما حالا ورزش‌های دیگر را هم در دستور کار قرار داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.