تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

امام جمعه ایلام: خدمت صادقانه مسئولان بهترین پاسخ به مردم برای پشتیبانی از نظام است

امام جمعه ایلام: خدمت صادقانه مسئولان بهترین پاسخ به مردم برای پشتیبانی از نظام است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهترین پاسخی که مسئولان می توانند به مردم برای پشتیبانی همیشگی از آرمان های نظام داشته باشند، خدمت صادقانه و تلاش برای رفع نیازهای معیشتی آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: یکی از نیازهای فعلی جامعه توجه مردم و مسوولان به معنویت است، دشمنان نظام و انقلاب بسیار تلاش کردند که دنیاگرایی را بین مردم رواج دهند.

وی افزود: ارزش های دینی برخی مواقع مورد سکوت و غفلت قرار می گیرد، آبادی روح و قلب انسان به داشتن مال و پست نیست، بلکه به یاد خداست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: افرادی که روح و قلب آنان از یاد خدا آباد است، در عملکردشان نمایان می شود و این از برکات یاد و ارتباط با خداست.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: اگر برای تمامی امور نظارت خدا را بر خود احساس کنیم، رفتار و کردارمان متفاوت خواهد شد، چراکه همواره خود را در محضر خداوند متعال احساس می کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما باید این باشد ارتباط مستمری و همیشگی با خداوند متعال داشته و در مسیر بندگی قرار بگیریم، آن موقع خداوند ما را در تگنا قرار نخواهد داد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: خداوند به برخی افراد توفیق داده به عنوان یک کارگزار در نظام جمهوری اسلامی نقش آفرین باشند، مسئولیت بسیار سنگین و باید متناسب با این موضوع بسیاری از رفتارهای شخصی نیز تغییر کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: اولین شاخصه بندگان صالح خدا این است که اقامه نماز می کنند و مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی نیز باید در اقامت نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر در محله و محل کار خود الگو باشند.

وی اظهار داشت: کار یک کارمند در نظام جمهوری اسلامی محدود به میز کار او نمی شود و باید در قبال مسائل اجتماعی نیز مسئولیت پذیر و هر کس به اندازه توان خود تأثیرگذار باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان تمام توان خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پای کار آورده اند، بهترین راهکار مقابله با این تهدیدات عمل به وظایف قانونی در هر رده مسئولیتی است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: دشمن یک جنگ ترکیبی را بر علیه مردم و نظام اسلامی تدارک دیده است ، ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته بخوبی از نظام پشتیبانی و حمایت کرده اند و خدمت صادقانه مسئولان بهترین پاسخ مسئولان به مردم به عنوان ولی نعمتان آنان است.

وی یادآور شد: دشمن تلاش می کند مردم را از نظام اسلامی مایوس کند، اما بهترین چیزی که می تواند مایه دلگرمی مردم باشد عملکرد مسئولان و کارگزاران است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مهم ترین کار را توجه به معیشت مردم دانسته اند و امسال را به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کرده اند، ادامه داد: خداوند متعال ظرفیت های بزرگ و ارزشمندی به استان ایلام و بخصوص دره شهر ارزانی داشته که یکی از این ظرفیت های مهم آثار باستانی و گردشگری این شهرستان است که در جهان نقش مهمی در درآمد ناخالص ملی کشورهای مختلف دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار با انتقاد از ضعف فرهنگ کار در استان گفت: باید این ظرفیت‌های خدادادی را با فرهنگ کار و کارآفرینی و با ایده های نو فعال کنیم.

وی اظهار داشت: ظرفیت های معطل مانده بسیاری در حوزه اشتغالزایی استان وجود دارد که مورد غفلت واقع شده اند، درحالیکه این استعدادها در بسییاری از استان های دیگر شکوفا و منجر به توسعه آنها شده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.