تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ایلام برگزار شد

نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ایلام برگزار شد
نگاه اقتصاد

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست گفت : نقش امام راحل (ره) در شکل گیری و هدایت انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ بی بدیل است و بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری جبهه اعتراضی علیه حکومت پهلوی و سرنگونی طاغوت به یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های تاریخ و بویژه قرن بیستم تبدیل شدند.

وی یادآور شد: ابعاد مختلف این شخصیت کم نظیر همچنان ناشناخته باقی مانده و نتواسته ایم ایشان را بخصوص برای نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.

چراغی پور با اشاره به برنامه های تدوین شده برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) تاکید کرد: تبلیغ سیره رفتاری و عملی ، تبیین جایگاه زنان در جامعه از دیدگاه امام راحل ، رابطه بین دین ، سیاست و اقتصاد از منظر بنیانگذار نظام اسلامی ، جلوگیری از هویت زدایی ضد انقلاب ، ممانعت از کمرنگ شدن یاد امام و تحریف شخصیت ایشان از رویکردهای مراسمات امسال است.

وی غبارروبی مزار شهدا ، سیاه پوش کردن بازار و ادارات ، برگزاری محافل انس با قرآن بویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، اعزام یک هزار نفر از مردم استان به حرم مطهر امام راحل (ره) ، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه کتاب آثار امام خمینی (ره) ، برگزاری و اعزام تیم های مختلف ورزشی ، اجرای برنامه با عنوان جوانان و امام از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.