تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام:

محور برنامه های دست اندرکاران انتخابات رعایت اصلی بی طرفی و قانون است

محور برنامه های دست اندرکاران انتخابات رعایت اصلی بی طرفی و قانون است
ایلام - رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام با بیان اینکه محور برنامه های دست اندرکاران انتخابات رعایت اصلی بی طرفی و قانون است، گفت: استان ایلام در بحث مشارکت مردم در انتخابات همواره درخشیده است.

مسعود صیدی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان ایلام، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مورد تاکید قرار داده اند و تلاش خواهیم کرد که آنچه وظیفه ماست را به نحو شایسته و احسن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه استان ایلام در بحث مشارکت در انتخابات جزو استان های برتر است، ابراز کرد: آنچه وظیفه و رسالت ما در حوزه نظارت بر انتخابات است به نحو احسن پیگیر هستیم و انجام خواهیم داد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام در نشست ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: انتظار می رود که که فرایند انتخابات در سال جاری با همکاری و همدلی ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات روانتر، راحت تر و ساده تر و با تعامل بیشتر بر اساس و با محوریت قانون انجام شود.

وی با بیان اینکه همکاری و همدلی بین فرمانداران و ستاد انتخابات در استان و شهرستان و هئیت های نظارت بر محور قانون خواهد بود، گفت: امیدواریم که استان ایلام در بحث مشارکت مردمی بدرخشد همانطور که امسال در حوزه اشتغال استان ایلام در کشور درخشیده است و جا دارد از استاندار ایلام و مجموعه مدیرانی که در این حوزه کار کردند تقدیر شود.

صیدی تصریح کرد: انتظار می رود که در نشست ها و جلسات با حضور دست اندرکاران انتخابات و فرمانداران بر تقویت اصل بی طرفی تاکید و تقویت شود، البته فرمانداران همراه هستند اما لازم است جهت هماهنگی های بیشتر، جلساتی با حضور هیئت های نظارت برگزار شود.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام مناطقی از استان که آنتن دهی مناسب ندارند از جمله موسیان، دشت عباس و هلیلان که نقاط کور آنتن دهی دارند برای رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همراهی و همدلی همه دست اندرکاران انتخابات شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت گسترده آحاد مردم استان باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.