تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

دیدار مدیرعامل آبفا استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان مهران

دیدار مدیرعامل آبفا استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان مهران
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با پرسنل امور آبفای شهرستان مهران دیدار و از تلاش پرسنل این شهرستان در جهت فعالیتهای انجام شده تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، پرویز ناصری در یک فضای صمیمی با کارکنان امور آبفای شهرستان مهران به گفتگو نشست و با قدردانی از زحمات پرسنل، این شهرستان گفت: سقایت زوار از افتخارات است که نصیب همکارانمان درمهران شده است.

وی گفت: امسال جمعیت بیشتری نسبت به سالهای گذشته به مهران میایند که بایستی آمادگی کامل جهت خدمات رسانی مطلوب به زوارداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید نمود: برای رشد و ارتقای شرکت، باید همه دست به دست دهیم ودر راستای خدمات رسانی به مردم بیش از گذشته فعالیت کنیم.

وی ارائه پیشنهادها و راهکارهای اصلاحی توسط کارکنان را مفید دانست و خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات توسط همکاران جهت پیشبرد اهداف شرکت شد.

لازم بذکر است که در این دیدار پرسنل شهرستان به بیان مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خود پرداختند و مدیرعامل شرکت به سؤالات مطروحه پاسخ گفت.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با حضور در تاسیسات آب شیرین کن صالح آباد از نزدیک در جریان روند آبرسانی به مردم قرار گرفت و دستورات لازم را جهت تامین برخی امکانات لازم و پیشبرد امور صادر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.