تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۳

هزار ایلامی به مرقد امام راحل (ره) اعزام شدند

هزار ایلامی به مرقد امام راحل (ره) اعزام شدند
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) از اعزام ۱۲ کاروان با حضور یک هزار نفر تحت عنوان رهروان روح الله از سراسر استان به مرقد امام راحل خبر داد.

سردار جمال شاکرمی روز شنبه در حاشیه اعزام این کاروان ها به تهران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کاروان ها متشکل از گروه ها و اقشار مختلف مردم است که به مدت سه روز راهی مرقد امام خمینی (ره) می شوند.

وی افزود: این کاروان ها همزمان با سراسر کشور به تهران اعزام می شوند و مسئولیت هماهنگی آنها با سپاه و فرماندهان نواحی و پایگاه های مقاومت است.

شاکرمی یادآور شد: اعزام کاروان های استان به مرقد امام راحل بعد از حدود چهار سال وقفه به علت همزمانی ایام ارتحال با ماه مبارک رمضان و سپس شیوع کرونا، دوباره از سر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در اعزام این افراد دستگاه های مختلفی چون استانداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر مشارکت داشته اند.

فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: بیشتر افراد اعزامی را جوانان و نوجوانان نسل جدید تشکیل داده اند که با حضور در آیین های ارتحال امام راحل با آرمان ها، اهداف و افق دید ایشان و رهنمون های رهبری بیشتر آشنا می شوند.

شاکرمی یادآور شد: فردا صبح نیز مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهر ایلام و در دیگر نقاط استان برگزار می شود که از آحاد جامعه برای شرکت در این آیین دعوت به عمل می آید.

به گزارش ایرنا، آیین اعزام کاروان های اعزامی به مرقد امام‌ (ره) در سالن ورزشی شهید غیوری زاده سپاه ناحیه شهر ایلام با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.