تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

معاون استاندار ایلام:

تزریق واکسن کرونا گروه های هدف در مهران تسریع شود

تزریق واکسن کرونا گروه های هدف در مهران تسریع شود
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان مهران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی با سرعت بیشتر بمنظور کاهش بستری و فوتی های کرونا در دستور کار قرار گیرد.

 

جهانگیر رستمزاد روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا شهرستان مهران با حضور نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های ستاد کرونا شهرستان و فرماندار، اظهار داشت: اقدامات قابل توجهی برای مقابله با کرونا در مهران انجام شده که همین امر باعث شده که شیوع کرونا در این شهرستان سیر نزولی داشته باشد.

وی افزود: استان ایلام از نظر رنگ بندی کرونا دارای وضعیت بسیار نامناسبی است و به همین خاطر مراکز آموزشی، آرامستان ها و مکان های پرخطر باید همچنان تعطیل باشند.

رستمزاد با اشاره به کنگره بزرگ اربعین در ایلام نیز گفت: در خصوص برگزاری شدن یا نشدن این کنگره بزرگ و عظیم تاکنون هیچ دستورالعملی به ستاد کرونا استان ارسال نشده است.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان تاکید کرد: با وجود اینکه هنوز هیچ دستوری در خصوص برگزاری همایش اربعین به استان ابلاغ نشده است اما همه باید آمادگی کامل را داشته باشند.

فرماندار مهران نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی کامل از وضعیت مبتلایان، بستری و واکسیناسیون در شهرستان گفت: همه تلاش خود را برای قطع زنجیره کرونا با همکاری سایر دستگاه ها بکار خواهیم بست.

مجید کاکی افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار نگران کننده است و از مردم خواستاریم ضمن استقبال از واکسن کرونا بمنظور حفظ سلامت خود پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات را بعنوان یک اصل مهم و اساسی در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: قطع زنجیره کرونا نیازمند همکاری همه مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.