تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

گزارش ایرنا از آنچه در حیاط دولت گذشت؛

فراموشی یک خبرنگار در طرح سوالش و گلایه متفاوت ضرغامی از رسانه‌ها

فراموشی یک خبرنگار در طرح سوالش و گلایه متفاوت ضرغامی از رسانه‌ها
تهران- گلایه وزیر میراث فرهنگی به عدم پوشش مناسب رسانه‌ای قهرمانی «فرزانه فصیحی» دونده محجبه کشورمان در مرحله نهایی ماده ۱۰۰ متر رقابت‌های بین‌المللی ترکیه از مهمترین حاشیه‌های امروز حیات دولت بود.

 

این چهارشنبه در یکی از گرم‌ترین و شرجی‌ترین روزهای حیاط دولت، خبرنگاران بعد از ساعتی انتظار در حالی وارد حیاط پاستور شدند که داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه مقابل درب ورودی حیاط مشغول صحبت با تلفن بود و پس از اتمام مکالمه‌اش به خبرنگاران گفت که باید به جلسه هیأت دولت برگردد و در پایان به دلیل مشغله زیاد حیاط را ترک کرد.

در حالی که گرمی و شرجی هوا امان از همه بریده بود، برخی خبرنگاران در اتاق انتظار تن به خنکای کولر گازی سپرده بودند تا گرمای آفتاب توان ادامه کار را از آنها نگیرد؛ در همین حین یکی از خبرنگاران که از پنجره اتاق، حیاط را می‌دید گفت: وزیر نفت پشت تریبون است که خبرنگاران بلافاصله از جا پریده و به سمت وزیر نفت دویدند.

خبرنگاران پس از رفتنِ وزیر نفت مدتی منتظر ماندند تا وزیر بعدی بیاید که البته امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری و امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سلامی بسنده کرده و از حیاط بیرون رفتند.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی هم از بالای پله‌های ساختمان پاستور، دستی برای خبرنگاران و عکاس‌ها و تصویربرداران تکان داد و گفت که امروز امکان مصاحبه ندارد اما هفته آینده مبسوط و مفصل با خبرنگاران حرف خواهد زد و در ادامه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه هم به خبرنگاران گفت که وزیر خارجه برونئی منتظر من است و جمع خبرنگاران را با لبخند ترک کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، سید حمید سجادی وزیر ورزش و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، در حالی که باهم درباره موضوعی صحبت می‌کردند، از در ساختمان بیرون آمده بودند، با استقبال خبرنگاران مواجه شدند که قاضی‌زاده هاشمی جلوتر از دو وزیر از پله پایین آمد و گفت که خبرها پیش دو وزیر است و به سرعت از جمع خبرنگاران خارج شد و حیاط دولت را ترک کرد.

ضرغامی هم در حالی که از پله‌های ساختمان پایین می‌آمد، به خاطر عدم پوشش گسترده خبری قهرمانی دو بانوی دونده با حجاب اسلامی، از رسانه‌ها گله کرد.

سمت دیگر، در کنار وزیر میراث فرهنگی هم، سید حمید سجادی آماده بود به سؤالات خبرنگاران پاسخ بدهد؛ اما به نظر می‌آمد که گرمای هوای تاثیر خودش را گذاشته بود و خبرنگاری که مدت زیادی منتظر مانده بود تا بالاخره با حضور وزیر ورزش، سوالش را از او بپرسد، سؤالش را فراموش کرد که همان لحظه خبرنگار ایرنا از این فرصت استفاده کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.