تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

افتتاحیه باشگاه مهر عظام در ایلام + گزارش تصویری

افتتاحیه باشگاه مهر عظام در ایلام  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام در مجموعه ورزشی قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

 

مراسم افتتاحیه این باشگاه با حضور دکتر علی کفاشیان؛ رئیس هیئت مدیره و مهندس علی پارسی؛ مدیرعامل آکادمی مهر عظام در محل سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

در این‌ مراسم که در آن جمعی از اعضای دختر و پسر باشگاه به همراه والدین، مربیان و سرپرست باشگاه حضور داشتند، دکتر کفاشیان طی سخنانی به بیان اهداف آکادمی و برنامه های آن در راستای کشف استعدادهای ورزشکاران کم بضاعت‌ پرداخت.

ایشان با تاکید بر اخلاق در ورزش اظهار داشت: یک ورزشکار خوب در وهله اول باید اخلاق را رعایت کند و در زندگی و ورزش به آن پایبند باشد.

رئیس هیئت‌مدیره و رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه اولویت اصلی آکادمی را گروه دختران عنوان‌کرد و گفت: به جز در زمینه فوتبال، در زمینه های شنا و دومیدانی هم برای دختران و پسران برنامه های ویژه در نظر گرفته شده است.

کفاشیان با بیان این‌ که ملاک انتخاب اولیه اعضا کارنامه درسی است، تصریح کرد: علم و دانش باید همراه با ورزش باشد و یک شاگرد ضعیف در آکادمی مهرعظام جایی ندارد.

ایشان هدف دیگر آکادمی را کشف استعدادها و معرفی آنها به تیم های ملی و باشگاه های سراسری عنوان‌ کرد.

رئیس هیئت مدیره مهر عظام به حادثه زمین فوتبال چوار اشاره‌ کرد و گفت: این حادثه دردناک در تاریخ‌ ورزش ثبت شده و یاد شهدای ورزشکار تا ابد ماندگار خواهد بود.

ایشان به بیان ظرفیت های فوتبال ایلام در گذشته و حال پرداخت و گفت: فوتبال ایلام از ظرفیت های توانمندی در گذشته برخوردار بوده و شخصیت‌های بزرگی همچون فرج شوهانی از دل آن بیرون آمده‌ و امروز هم باید در کنار بزرگان سابق فوتبال، دست استعدادهای حال را بگیریم و این مهم به جز با حمایت مسئولین استانی میسر نخواهد شد.

لازم به ذکر است‌ که سرپرستی باشگاه مهر عظام در استان ایلام بر عهده فرج شوهانی می باشد و در کنار هیئت‌مدیره باشگاه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

* گزارش و عکس: اسلام انصاری فر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.