تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

میزبانی ایلام از ۵۰ تیم پرس سینه و وزنه برداری قدرتی کشور

میزبانی ایلام از ۵۰ تیم پرس سینه و وزنه برداری قدرتی کشور
ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: این استان میزبان رقابت ۵۰ تیم ورزشی وزنه برداری قدرتی و پرس سینه از ۱۵ شهر کشور است.

شهاب شهبازی روز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۲۰۳ ورزشکار از ۱۵ شهر مناطق مختلف کشور به میزبانی ایلام به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: وزن کشی مسابقات وزنه برداری قدرتی و پرس سینه از بیست و چهارم خرداد ماه با ۲ باسکول در قسمت پرس سینه و پاورلیفتینگ انجام شد.

شهبازی یادآورشد: ۲۰۳ شرکت کننده در ۲ رشته وزنه برداری قدرتی و پرس سینه در غالب ۲۶ تیم در رشته وزنه برداری قدرتی و ۲۴ تیم در رشته پرس سینه از نقاط مختلف کشور حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: ورزشکارانی از شهرهای بیرجند، بجنورد، یزد، بوشهر، اصفهان، کرمان، رفسنجان، تهران، کرج، همدان، کرمانشاه، اهواز، خرم آباد و یاسوج در این مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه ۹ داور بین‌المللی و ۹ داور ملی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند، اضافه کرد: این رقابت ها از پنجشنبه شروع شده و تا شنبه به مدت ۳ روز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این مسابقات در سالن وزنه برداری ورزشگاه عدالت شهر ایلام و طبق برنامه ریزی ها ابتدا مسابقات وزنه برداری قدرتی و پس از آن مسابقات پرس سینه برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.