تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

دکتر چولکی رئیس انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور: 

رشد اقدامات انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در کوتاه مدت قابل توجه است 

رشد اقدامات انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در کوتاه مدت قابل توجه است 
✍️اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد:

 

دکتر ارسلان چولکی رئیس انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام کشور از فعالیت‌ گسترده انجمن های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور طی سه ماهه راه اندازی آنها خبر داد.

وی در حاشیه صدور و اهدای احکام انتصاب روسای انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور، خاطرنشان ساخت: با عنایت به اهمیت پیشبرد اهداف ورزشی در کنار سایر امور به ویژه در عرصه‌های علمی، و با محوریت تقویت این جایگاه در استانها افراد واجد شرایط در مسئولیت های مربوطه منصوب شدند.

 

وی با تقدیر و تشکر از دکتر همت الله بسطامی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور کشور به خاطر نگاه مثبت و حمایت ارزشمند ایشان از ارتقاء جایگاه ورزش در این دانشگاه، اظهار داشت: با بهره مندی از این شرایط، رشد فعالیت‌ها و اقدامات متعدد انجمن های مربوطه در استانها قابل توجه است.

 

چولکی از برگزاری مسابقات مختلف در مناسبت های گذشته خبر داد و افزود: این روند با برگزاری مسابقات قهرمانی دارت کشور در پایان تیرماه به میزبانی دانشگاه‌ پیام نور استان البرز ادامه خواهد یافت.

 

رئیس انجمن های ورزشی دانشگاه‌ها ی پیام نور کشور که با صدور حکمی، دکتر سیدخلیل سجادی را بعنوان رئیس روابط عمومی انجمن های ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور منصوب نموده بود، حکم مربوطه را به وی اهدا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.