تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

استاندار ایلام: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آبرسانی ملکشاهی نیاز است

استاندار ایلام: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه آبرسانی ملکشاهی نیاز است
ایلام - استاندار ایلام گفت: تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که انتظار می‌رود در این زمینه بنیاد مستضعفان جهت اتمام آن همکاری لازم را بعمل آورد.

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: بنیاد مستضعفان طرح های خوبی در استان ایلام به اجرا درآورده است و این سفر به طور قطع برای استان ایلام تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان ایلام محروم است و به حمایت های بنیاد مستضعفان نیاز دارد، افزود: پروژه بیمارستان ملکشاهی در مراحل پایانی کار بوده و به مردم وعده داده شده است که اول مهرماه به بهره برداری برسد بنابراین انتظار می رود در این زمینه حمایت های لازم انجام شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: کارهای بسیار خوبی در حوزه آبرسانی ملکشاهی و خط انتقال آن انجام شده است که تکمیل آنها نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و انتظار می‌رود در این زمینه هم همکاری لازم را داشته و اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌ها تامین شود.

بهرام نیا بیان کرد: بخشی از هلدینگ هایی که در حوزه های مختلف تحت پوشش این بنیاد فعالیت دارند در استان ایلام حضور پیدا کرده که با توجه به ظرفیت هایی که در استان ایلام وجود دارد در راستای ایجاد اشتغال می توانند تأثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: خدمات بنیاد در حوزه اربعین استان ایلام بسیار درخشان است و کارهای خوبی در حوزه تامین آب و مواکب در ایام اربعین انجام شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: مشکل ما در ایام اربعین بحث سردخانه و یخ است که به عنوان یک کار ماندگار در استان و در مرز مهران انتظار می رود که دستور احداث سردخانه در مهران صادر شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.