تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

دکتر کفاشیان:

فوتبال ایلام نیازمند سرمایه گذار و امکانات سخت افزاری است

فوتبال ایلام نیازمند سرمایه گذار و امکانات سخت افزاری است
نگاه اقتصاد - دکتر کفاشیان گفت: فوتبال ایلام نیازمند سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری است و ما در نظر داریم تا فعالیت های گسترده ای در ایلام انجام دهیم.

 

دکتر علی کفاشیان، رئیس هیئت مدیره آکادمی مهر عظام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ندای زاگرس به درخواست هلدینگ مهر عظام در راستای فعالیت در زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی اشاره کرد و گفت: مدیران سازنده قطعات خودرو هدف خود را برای رساندن بچه های بی بضاعت به آرزوهای دیرینه ی ورزشی خود با ما مطرح‌ کردند و در ادامه جرقه ی آغاز استعدادیابی در سطح مکان های ورزشی غیرفعال زده شد.

 

ایشان با بیان این که اقدامات اولیه با شناسایی بچه های بی بضاعت و اجاره ی اماکن ورزشی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با انتشار فراخوان عضویت و بکارگیری مربیان مطرح و مجرب علاقمندان بسیاری در کلاسهای آموزشی و تمرینات حضور پیدا کردند.

 

رئیس هیئت مدیره آکادمی مهر عظام تصریح کرد: نقطه ی آغاز فعالیت ما از اسلامشهر و با مدارس فوتبال و فوتسال بود و از طریق آموزش و پرورش و سیستم های مجازی تبلیغات گسترده تری انجام دادیم.

 

کفاشیان تعداد شرکت کننده در آغاز راه را حدود ۸۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: با طرح برنامه های آکادمی در ۲۴ استان و ایجاد کانون های ورزشی در برخی استان ها در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار ورزشکار تحت پوشش قرار داده ایم.

 

ایشان در ادامه با بیان این که فعالیت ها در گروه های دختران و پسران انجام می گیرد، اولویت کار را در گروه دختران برشمرد و یادآور شد: دختران از امکانات ورزشی کمتری برخوردار هستند و سعی ما بر این است تا امکانات برای آنها فراهم کنیم.

 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان‌ خود گفت: فعالیت ما در رشته های ژیمناستیک، شما و دومیدانی هم ادامه دارد تا ورزشکاران در طول سال فعالیت داشته و استعدادهای برتر از دل تمرینات بیرون آمده و در قالب تیم های استانی بتوانند پیشرفت کنند.

 

کفاشیان خدمات آکادمی به اعضا را رایگان عنوان کرد و افزود: سالی دو بار لباس، کفش و لوازم التحریر در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

 

ایشان توجه و پیگیری درس اعضای آکادمی را از اهداف مهم برشمرد.

 

رئیس هیئت مدیره‌ مهر عظام در پایان با اشاره به مستعد بودن فوتبال ایلام خاطر نشان کرد: فوتبال ایلام نیازمند سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری است و ما در نظر داریم تا فعالیت های گسترده ای در ایلام انجام دهیم و ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم./اسلام انصاری فر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.