تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

معنویت در لایه های مختلف اجتماعی جامعه تزریق شود

معنویت در لایه های مختلف اجتماعی جامعه تزریق شود
ایلام - امام جمعه ایلام با اشاره به ضرورت توجه به جهاد فرهنگی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، گفت: مسئولان معنویت را در لایه های مختلف اجتماعی تزریق کنند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: زحمات معاون فرهنگی وزارت ورزش برای جهاد فرهنگی به خصوص در مراسم اربعین قابل تقدیر است.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسئله اربعین و تجهیز امکانات سالن های ورزشی برای استفاده در زمان اربعین، بیان کرد: اربعین فرصت مناسبی است که مسئولان معنویت را لایحه های مختلف اجتماعی تزریق کنند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: تلاش کنیم در کارهای معمولی برای تأثیرگذاری معنوی و روی ایمان جامعه هدف کار کنیم، این مهم نیازمند تلاش مسئولان فرهنگی است.

وی بیان کرد: دشمن روی ناهنجاری های اجتماعی کار می کند و به دنبال ناهنجاری اجتماعی در کشور به خصوص بین جوانان است چراکه دشمن در حوادث اخیر به اهداف خود نرسید.

وی گفت: برای حل مشکلات اجتماعی جامعه به صحبت ها و سخنان جوانان گوش کنیم، اربعین فرصت بی نظیری برای ارتباط عاطفی با جامعه هدف به خصوص جوانان است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم یک هزار خانه قرآنی در استان راه اندازی شود، افزود: باید از ظرفیت های همه دستگاه های اجرایی از جمله ورزش و جوانان و خیرین برای راه اندازی این خانه های قرآنی استفاده شود.

وی گفت: برای زیارت با معرفت در زمان اربعین باید تلاش کنیم، باید از ظرفیت های اربعین برای جذب جوانان استفاده شود، در این زمینه رسانه ها باید فرهنگ سازی کنند اگر مسیر یک نفر را تغییر دهیم، انگار کل جامعه را هدایت کرده ایم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.