تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

دولت سیزدهم به بهترین شکل از ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی بهره گرفته است

دولت سیزدهم به بهترین شکل از ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی بهره گرفته است
ایلام - فرمانده‌ سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به همدلی و همکاری بین دولتمردان و بخش های مختلف سپاه گفت: دولت سیزدهم به بهترین شکل از ظرفیت سپاه برای محرومیت زدایی بهره گرفته است.

سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اظهار داشت: گواهی می‌دهم مدیران دولت در استان ارزشی، والایی و پای‌کار هستند و در یک فضای همدلی و همراهی همواره برای خدمت‌رسانی به مردم، همه تلاش خود را به‌کار گرفتند.

وی افزود: بین دولت و مجموعه‌ سپاه در هیچ دوره ای به اندازه دولت سیزدهم همراهی و همکاری نبوده و دولت نیز برای خدمات‌رسانی به مردم، به بهترین نحوه از ظرفیت سپاه بهره گرفته است.

فرمانده سپاه امیر المومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: استاندار ایلام برای امورات استان روز تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسند و این مصداق کار جهادی است.

سردار شاکرمی یادآور شد: استاندار ایلام به‌عنوان رئیس ستاد اربعین در این حوزه‌ به خوبی ورود کردند، سال گذشته این کنگره‌ باشکوه برگزار و لبخند رضایت بر سیمای رهبری نقش بست که این موفقیت نتیجه‌ همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها و رئیس ستاد اربعین استان بود.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) گفت: شکل گیری این مجموعه در راستای محرومیت‌زدایی است که به مجلس، دولت و سپاه متصل و تاکنون اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام تاکید کرد: آب‌رسانی به ۱۲۸ روستای هدف با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با اهتمام دولت و مشارکت سپاه به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافت که در این حوزه، استان ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه‌ نخست کشور را دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.