تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

نیاز پنج هزار طرح دامداری و دامپروری مددجویان ایلام به تامین نهاده دامی

نیاز پنج هزار طرح دامداری و دامپروری مددجویان ایلام به تامین نهاده دامی
ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به مشکلات خشکسالی طی سال های گذشته در استان، گفت: پنج هزار طرح دامداری و دامپروری مددجویان این استان نیازمند نهاده دامی هستند.

 

رضا طاهری اظهار داشت: یکی از چالش های مجریان طرح های دامداری و دامپروری در استان طی سال های گذشته کمبود نهاده های دامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام طی سال های گذشته با چالش خشکسالی مواجه بوده است، افزود: پنج هزار طرح دامداری و دامپروری مددجویان ایلامی در حال حاضر نیازمند نهاده دامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که در نظر داریم ۲ هزار شغل خانگی برای مددجویان ایجاد شود.

وی یادآور شد: برای ایجاد هر یک از این شغل های خانگی ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیاز است تا بخشی از مشکلات مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار حال شود.

طاهری اضافه کرد: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان ایلام نیز به تعمیرات نیاز دارند که سرانه تعمیر هر یک از این واحدهای مسکونی ۱۵ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کمیته امداد استان ایلام ساخت ۶۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان است که این مهم نیز نیازمند مساعدت های مالی است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: خانوارهای مددجوی کمیته امداد استان نیازمند ۲ هزار قلم کالا و لوازم خانگی ضروری هستند که در تلاش هستیم این مشکل نیز حل شود.

طاهری گفت: برای اشتغال مددجویان در نظر داریم بازارچه محلی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان در مناطق مختلف استان دایر کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.