تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

مدیرکل راهداری: سه هزار کیلومتر خط کشی راه های ایلام قبل از اربعین انجام می شود

مدیرکل راهداری: سه هزار کیلومتر خط کشی راه های ایلام قبل از اربعین انجام می شود
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عملیات خط کشی سه هزار کیلومتر از راه های این استان تا قبل از ایام اربعین سال جاری انجام خواهد شد.

 

سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی افزود: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: سال گذشته تاکنون عملیات خط کشی ۶ هزار کیلومتر از راه های استان انجام شد و امسال هم عملیات خط کشی سه هزار کیلومتر تا قبل از ایام اربعین انجام خواهد شد.

سه هزار کیلومتر از راه های ایلام قبل از اربعین خط کشی می شود

به گفته وی، پیمانکار این پروژه تعیین و تجهیز کارگاه هم‌انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی این میان خط کشی آغاز می شود.

چشمه خاور بیان کرد: عملیات اجرایی نصب ۴۵ هزار عدد تابلو از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۴۰ هزار آن نصب و مابقی نیز تا ایام اربعین سال جاری انجام خواهد شد.

وی گفت: تا قبل از ایام اربعین پیش‌رو در بخش‌های مختلف راهداری چون خط‌کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه – ایلام – مهران پروژه‌ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.