تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

دکتر چولکی؛ رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور:

نفرات برتر قهرمانی دارت دانشجویان ایران به مصاف تیم ملی دانشجویان ترکیه خواهند رفت

نفرات برتر قهرمانی دارت دانشجویان ایران به مصاف تیم ملی دانشجویان ترکیه خواهند رفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی انجمن های ورزشی دانشگاههای پیام نور کشور؛ سومین دوره مسابقات قهرمانی آزاد دانشجویان ایران (انتخابی تیم ملی) به میزبانی استان البرز برگزار می گردد.

 

دکتر ارسلان چولکی رئیس انجمن های ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی آزاد دارت دانشجویان (ایران انتخابی تیم ملی) در پایان تیرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور کرج خبر داد.

وی خاطرنشان ساخت نفرات برتر این دوره از مسابقات با تیم ملی دارت دانشجویان ترکیه رقابت می‌کنند.

چولکی، دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات را از دانشگاه های وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی و دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

وی عدم پرداخت ورودی و تنها ارائه کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل را برای دانشجویان جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات کافی دانست.

چولکی در پایان با بیان این که تاکنون ۱۰۰ نفر شرکت کننده که ۵۰ درصد بانوان ۵۰درصد آقایان هستند، در این مسابقات ثبت نام کرده اند، یادآور شد: ۲۵درصد شرکت کنندگان را دانشجویان دانشگاه آزاد، ۱۰ درصد علوم‌ پزشکی و ۶۵ درصد از وزارت علوم از جمله پیام نور، فرهنگیان، علمی کاربردی و غیر انتفاعی تشکیل می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.