تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

برگزاری سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور در البرز + گزارش تصویری

برگزاری سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور در البرز + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان کشور انتخابی تیم ملی در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه در خانه دارت حامی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور، دکتر ارسلان چولکی رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور با بیان این که در این دوره از رقابتها ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه آزاد حضور داشتند، افزود: در روز نخست این مسابقات در بخش بانوان خانم‌ ماهور رجبی از دانشگاه آزاد طبس مقام اول را کسب کرد و خانم‌ها حانیه اباذری از دانشگاه پیام نور طبس و شهلا رواجی از دانشگاه محقق اردبیل به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی یادآور شد: در روز دوم برگزاری مسابقات و در بخش آقایان، ابوالفضل علیزاده از دانشگاه پیام نور بیرجند حائز مقام اول شد و آقایان سبحان پورحسین از دانشگاه آزاد مقام دوم و رامین ناصری از دانشگاه زنجان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

دکتر چولکی در پایان خاطرنشان ساخت: این دوره از مسابقات به همت انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور و با همراهی انجمن‌ دارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.