تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

معاون استاندار ایلام: طراحی سامانه مدیریت ایستگاه‌های صلواتی اربعین در دستور کار است

معاون استاندار ایلام: طراحی سامانه مدیریت ایستگاه‌های صلواتی اربعین در دستور کار است
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: امسال با هدف خدمات‌رسانی هدایت شده، مطلوب و کیفی به زائران، ایجاد سامانه ویژه مدیریت ایستگاه‌های صلواتی در دستور کار است.

 

 

محمدسبحان حسنی روز سه‌شنبه در جلسه راهیان نور و راهیان پیشرفت استان ایلام اظهار کرد: دارندگان ایستگاه‌های صلواتی برای خدمات‌رسانی به زائران و همچنین نحوه فعالیت و میزان کمی و کیفی خدمات ارائه شده به زائران از طریق این سامانه رصد می‌شوند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اداری استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت اقدام کنند تا نیروهای این دستگاه‌ها در این برنامه با رشادت رزمندگان و وقایع دوران دفاع مقدس و دستاوردهای نظام و استان در بخش‌های مختلف آشنا شوند.

معاون استاندار ایلام از مسئولان استان در حوزه راهیان نور خواست: برای بهسازی و تجهیز زیرساخت‌ها در اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز متعلق به استان ایلام برآورد هزینه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام هم گفت: رویکرد جدید در برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری توامان اردوهای راهیان پیشرفت است.

سرهنگ کرم‌رضا نصرالهی افزود: بر اساس این طرح افراد در طول مسیر اردوهای راهیان نور با ویژگی‌های مختلف استان در بخش‌های گوناگون نیز آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه استان ایلام دارای ١٠ یادمان شاخص با توان پذیرش یک هزار نفر است، افزود: امسال پیش‌بینی می شود ٢۴ هزار و ۵٠٠ نفر از استان به یادمان‌های دفاع مقدس مناطق عملیاتی کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعزام شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.