تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

جانمایی زیرساخت های پایانه برکت مرز مهران در مراحل پایانی است

جانمایی زیرساخت های پایانه برکت مرز مهران در مراحل پایانی است
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در پایانه مرزی مهران جهت سهولت در تردد زائران قبل از ایام اربعین پیش رو گفت: عملیات اجرایی بهسازی بخش های مختلف پایانه با جدیت تمام در دست اجراست.

سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی و دیوارکشی سایبان ضلع شمالی پایانه برکت تکمیل شده و کار نصب سردرب این پایانه نیز انجام شده است.

وی با اشاره به احداث جایگاه استقرار شرکت های حمل و نقل مسافری در پایانه برکت یادآور شد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مراحل نهایی تکمیل شدن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: احداث ساختمان محل استقرار نیروهای خدمات رسان، نظارت و کنترل پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اقدام است.

چشمه خاور ادامه داد: حصارکشی پیرامونی پایانه برکت با ۴۰ درصد پیشرفت، پروژه بهسازی ، اجرای بیس و آسفالت محوطه پایانه برکت پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و احداث زائرسرا به مساحت یک هزار و ۸۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجراست.

وی از احداث ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی خبر داد و افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته نیز در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام احداث سکو و سایبان جداکننده محوطه مسافری از محوطه اتوبوس با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و اصلاح شبکه توزیع برق (نصب هشت عدد ترانس برق) را از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران بیان کرد.

به گزارش ایرنا، مرز بین‌المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین سال گذشته بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.