تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

استاندار ایلام: سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید متناسب با سند آمایش سرزمینی استان ها باشد

استاندار ایلام: سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید متناسب با سند آمایش سرزمینی استان ها باشد
ایلام - استاندار ایلام گفت: سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بر اساس شرایط بومی و متناسب با سند آمایش سرزمینی استان ها تدوین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا عصر چهارشنبه در نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رابطه با سیاستگذاری و ارتباطات فی ما بین مسئولان و جامعه مخاطب در راستای اجرایی شدن این سیاست‌ها در دانشگاه آزاد قابل تقدیر است.

وی دانشگاه‌ها را یکی از مراکز تمدن‌ساز عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز از جمله این مراکز تمدن ساز نوین جامعه اسلامی است و امروز این دانشگاه در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

استاندار ایلام ۲ نقش کلیدی دانشگاه‌ها را علم و تربیت عنوان کرد و یادآور شد: با عمل به این نقش ها می توانیم بگوییم دانشگاه‌ها به رسالت اصلی خود عمل کرده اند.

بهرام نیا با تأکید بر تلفیق توأمان علم و تربیت در دانشگاه‌ها اضافه کرد: تدوین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با شرایط خاص آن استان و سند آمایش سرزمینی انجام شود، بطور نمونه باید بررسی شود که نیاز استان ایلام در چه رشته هایی است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی میان دانشگاه و صنعت و سند آمایش سرزمینی گفت: سیاست راهبردی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام باید بر این اساس تدوین شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.