تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

استاندار ایلام: اربعین کنگره وحدت جهان اسلام است

استاندار ایلام: اربعین کنگره وحدت جهان اسلام است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین کنگره وحدت جهان اسلام است که به حکومت جهانی حضرت ولی (عج) وصل می شود، گفت: تراز مردم استان ایلام تراز بسیار بالایی است که مدیران توفیق خدمت به چنین مردمانی است.

حسن بهرام نیا، روز جمعه در جلسه شورای اداری استان ایلام با محوریت اربعین حسینی و سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: علی رغم شیطنت‌های گسترده نظام، انقلاب و اهل بیت(ع) و نظام ولایی که با همه ظرفیت و توان در اختیار برنامه ریزی کردند تا مردم در عزاداری ها شرکت نکنند اما با حضور گسترده مردم دشمنان مأیوس شدند.

وی تصریح کرد: اوج این شیطنت ها و هجمه ها در فتنه ۱۴۰۱ بود که ادامه داشت و به ایام محرم شد تا به خیال خام خود، مردم از نظام فاصله بگیرند و گسلی بین نظام و مردم ایجاد شود.

استاندار ایلام یادآور شد:دشمنان تلاش کردند مردم در سوگواری اهل بیت(ع) شرکت نکنند اما اهل بیت(ع) عنایت به این کشور دارد و موج جمعیت عزادار حسینی در استان نسبت به سنوات گذشته هم از لحاظ کیفی و کمی بیشتر بود.

وی ابزار کرد: پیام آن این است که دشمن دست از سر این نظام بر نمی دارد چرا که هیمنه استکبار جهانی در حال از هم پاشیدن است و نظام اسلامی به سایر نقاط جهان روز به روز گسترش پیدا می کند.

استاندار ایلام گفت:مبارزه حق علیه باطل نیاز به مقاومت دارد و از مصادیق آن مقاومت مردم ایران و نظام اسلامی از ابتدای جنگ تحمیلی تا به امروز است.

بهرام نیا افزود: ما در آستانه اربعین حسینی هستیم و افتخار استان ایلام این است که به عنوان پایتخت خادمین حضرت سیدالشهدا(ع) امروز مطرح و معرفی شده است.

وی یادآور شد: برخود ببالیم که این افتخار به عنوان یک هویت در سطح جهان و کشور نمایان می‌شود

استاندار ایلام گفت:اربعین جریانی است که جریان حق علیه باطل و جریان آل الله است و یک کنگره وحدت جهان اسلام است که به حکومت جهانی حضرت ولی (عج) وصل می شود.

وی تصریح کرد: به واسطه زحمات شهدای این مسیر در راس آنان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باید افتخار کنیم که خادم هم‌چنین خطی هستیم که عاشقان این هدف و عتبات عالیات از سراسر کشور و جهان از این استان تردد می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: همزمان با اربعین حسینی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان هستیم که هم یک سفر پربار معنوی است و هم سفری است که نقش مهمی در توسعه استان دارد و امید است که مردم دیار اسلام میزبانی خوبی از رییس دولت ایران قوی داشته باشند.

بهرام نیا ابراز کرد: یک حضور کم نظیر لازم است چرا که هر جایی که در نظام اسلامی نیاز به حضور بوده است، استان ایلام در آن حضور نقش آفرینی کرده است.

وی افزود:تراز مردم استان ایلام تراز بسیار بالایی است که مدیران توفیق خدمت به چنین مردمانی است.

استاندار ایلام گفت: مدیران استان و دستگاه های اجرایی استان برنامه های خود را برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان با ستاد سفر هماهنگ کنند و زمینه استقبال و میزبانی شایسته از ریاست جمهوری به استان را فراهم کنند.

بر اساس اعلام مسوولان استان، ایلام روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه سال جاری میزبان رییس جمهور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.